En liten norge tur...

thundrace

#57 ROOKIE 1000 2005
Gick med
4 Dec 2003
Hoj
Honda CBR954RR-03
Tänkte sticka imorgon bitti för att hämta Team RoH's erf-hoj.Någon som är sugen på att tillbringa typ 18 timmar i bil som sällskap/förare...Hög snarkningstålighet ett plus...

Jag e jävligt sugen.

När drar du?

Jag jobbar natt så jag akn sova dygnet runt och stör ingen. Jag kan vara dödvikt i bilen. Har jag bara min mobil underhåller jag mig själv dygnet runt....

Glenning o Flemming är världens fulaste namn.

Jag är helt övertygad om att alla de som alltid säger att Flemming(kanske Glenning med - vet ej) är ett fint namn bara säger det för att jag avskyr namnet.

Så ÄR det - nog.

Mavve skrev:
Glenning o Flemming är världens fulaste namn.

Jag är helt övertygad om att alla de som alltid säger att Flemming(kanske Glenning med - vet ej) är ett fint namn bara säger det för att jag avskyr namnet.

Så ÄR det - nog.

Jag försöker annonsera över hela stan för att göra Glenn(ing) mer populärt. :tummenupp Tyvärr skrev reklambyrån fel telefonnummer så det är ingen som ringer mig iallafall. Kan vara ett tips även för Flemming. Man kan ju försöka. :tummenupp

Tyvärr har mannen, myten och legenden som gav Glenning ett ansikte gått vidare. Tack Christer. :Bugar

OBS! Glenning är ett mycket vackert namn. Det beror lite på vad man gör utav det. :banana

Flemming är också ett helt OK namn som tyvärr mister lite av sin glans pga. att ägaren vill skryta med hur många gubbar han pryglat. :huvet :fatta! Försök att vara lite mer ödmjuk, så kanske även Flemming kan få lite stjärnstatus. :) Då kanske även du kan uppskatta det. :tummenupp

:whip från :katt en

Glenning skrev:
Flemming är också ett helt OK namn som tyvärr mister lite av sin glans pga. att ägaren vill skryta med hur många gubbar han pryglat. :huvet :fatta! Försök att vara lite mer ödmjuk, så kanske även Flemming kan få lite stjärnstatus. :) Då kanske även du kan uppskatta det. :tummenupp

Jasså ni gillar inte min undertext :hihi

Den är lite ironisk. Det var i en taekwondotävling jag "prylade" dessa folk.

Det handlar asså om Landén och Espen´s pappa.
De gick i min viktklass och jag vann över dem. Det är alltså en kampsport det handlar om. Dvs. under kontrollerade former.

Vem är det nu som har fördomar? :rolleyes:

Mavve skrev:
Jasså ni gillar inte min undertext :hihi

Den är lite ironisk. Det var i en taekwondotävling jag "prylade" dessa folk.

Det handlar asså om Landén och Espen´s pappa.
De gick i min viktklass och jag vann över dem. Det är alltså en kampsport det handlar om. Dvs. under kontrollerade former.

Vem är det nu som har fördomar? :rolleyes:

Jo, jag vet att du tävlar. Har förstått det från dina inlägg.

Det skall bli trevligt att få träffa dig någon gång. Missade ju tillfället i förra veckan. Vad jag har hört från andra så är du en mycket trevligare kille när man träffar dig än vad du försöker göra sken av på nätet. Varför? :confused:

Visst är jag fördomsfull i vissa lägen, men det verkar vara det du är ute efter, eller? Rätta mig om jag har fel. :tungan :hihi Din undertext har jag inget emot alls. Jag antar att den funkar för dig. :tummenupp

Vi syns där ute. :tummenupp

Nyheter
Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN

Pressrelease; Visby, 2025-1...

2026 års YAMAHA XSR900 GP

Yamahas Sport Heritage-seri...

Yamaha firar 70 år med klassiska Supersport-färger

Yamaha Motor firar sitt 70-...

Smarta garageprylar från IVON!

IVON motorcykellyft, 450 ki...

Med ny V-twin och monocoque-ram

Ducati presenterar nya Hype...

Slutstrid i MotoGP

MotoGP-säsongen börjar lida...

CFMOTO V4 SR-RR

CFMOTO presenterade sitt pr...

Honda V3R 900 E-Compressor

Honda V3R 900 E-Compressor ...

Indian Concept Girder – En framtidsvision?

Indian Concept Girder är en...

Yamaha R7 får stor uppgradering!

Yamaha R7 får en nängd uppg...

Back