En liten händelse från förra veckan.....

Jide

Svartvit
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
M1100S
Jag har aldrig kommit underfund med att det skiljer så mycket mellan kvinnors och mäns syn på sex.
Att den ena är från Venus och den andra från Mars. Varför män tänker med hjärnan och kvinnor med hjärtat.

Ta torsdagskvällen i förra veckan som exempel. Tjejen och jag kröp till sängs och jag var lite sugen. Det blev lite pussar och smek, men när det började bli intressant drog hon sig undan och sa:
"Älskling, jag känner inte för det ikväll. Kan du inte bara hålla om mig?"
Jag blev frustrerad och frågade varför det inte skulle bli något, men då tittade hon på mig med de värsta cockerspanielögonen:
"Kan du inte bara älska mig för den jag är och inte för vad jag gör för dig i sängen?"

Jaha, jag tillfredsställer inte hennes känsloliv tillräckligt för att hon ska tillfredsställa mig fysiskt. Precis vad en man vill veta...
Nåväl, eftersom det ändå inte blev något vände jag mig om och somnade. När jag vaknade på morgonen ringde jag mig sjuk och sa till min tjej att jag skulle ägna hela dagen åt henne. Först käkade vi lunch på en fin restaurang och sedan satte vi oss i bilen och for till det stora varuhuset som säljer allt.
Där drog hon direkt till klädavdelningen. Jag följde efter och var smakråd. Hon provade det ena plagget efter det andra. Men hon kunde ju inte välja vad hon skulle köpa.
"Ta allihop älskling, det är du värd", sa jag.
Självklart blev hon utom sig av glädje och vi fortsatte till skoavdelningen. Samma sak där. Många provningar, men svårt att välja. Än en gång sa jag åt henne att ta allihop.
På väg till kassan passerade vi smyckesavdelningen och hon valde ut ett par riktigt tjusiga örhängen som också lades ner i kundkorgen. Fullastad som en packåsna följde jag henne mot kassan. Min tjej var i det närmaste i extas.
Halvvägs till kassan stannade jag dock och utbrast:
"Nej, nu känner jag inte för det här längre."
"Vad menar du?" sa hon.
"Jag menar att jag bara ville hålla i de här sakerna en stund. Inte köpa dem. Jag tror inte att min plånbok är tillräcklig för att tillfredsställa din shoppinglust."
Hon blängde surt på mig och var beredd att kasta sig över mig för att slita ut mina ögon, då fyrade jag av min sista salva:
"Varför kan du inte älska mig för den jag är och inte för vad jag köper åt dig?"
Jag skulle inte tro att jag får mig något i kväll heller...

Take Care :pannkyss

HA HA FYYYY fan vad rått.
Men du får nog fan räkna med ett leverne i celibat det närmaste året mouhaahhaha.
//Tobbe

Fan vad grymt. Hoppas att det ligger lite sanning bakom den historien :lol

Kan tänka mig att första delen är sann, men sätter man andra delen i verket så kan man inte vilja ha sex...............

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra