En liten aptitretare Kemora 2011

Tommen

Medlem
Gick med
27 Feb 2004
Hoj
Yamaha R6
Hej

Fick i dagarna bekräftat min bokning av Kemora 2011 V21 :banana
Marko behövde mer snus? Kan det ha med bokningen att göra :va
Börja kolla semestrar och ledigheter redan nu,
Ingen bokning eller så på den här tråden men gärna respons så jag ser hur intresset för 2011 ser ut Jag kommer ut med bokningslista när jag har fått priserna för 2011 och det blir under februari - mars 2011 någon gång.

/Tommen :tummenupp

Last edited:
Ingen bokning eller så på den här tråden men gärna respons så jag ser hur intresset för 3011 ser ut Jag kommer ut med bokningslista när jag har fått priserna för 2011 och det blir under februari - mars 2011 någon gång.
En vild gissning är väl att intresset för 3011 är något svalt än så länge, majoriteten här har nog vikit hädan vid det laget... :rolleyes: Men bra att det går att planera med lite framförhållning :tummenupp

Självklart! Måste ju se om din gamla r1a åker ifrån din nya r6a HAHA

verkligen inte! tror att bussen(r1an) kommer bli ifrånåkt.

Hehe, låter bra. Hoppas man slipper panikköpa regnställ på macken nästa år :hihi

Jag är ruskigt sugen på att åka och öva upp körningen, är det någon som vet när man kan boka sig? Det är väl inte försent?

(om det ens är öppet för nybörjare inom banåkning förstås)

Last edited:
Nä Jonathan, nog ska vi slippa regnet nästa år.

Får kanske se till att Hoppe följer med denna gång och gör regndans? :banana

Jag är ruskigt sugen på att åka och öva upp körningen, är det någon som vet när man kan boka sig? Det är väl inte försent?

Jag hade varken körkortet i hand eller tidigare erfarenhet på bana när vi var iväg i Maj och körde. Så länge du kan framföra motorcykeln på ett säkert sätt så ska det väl inte vara några problem.

Nä Jonathan, nog ska vi slippa regnet nästa år.

Får kanske se till att Hoppe följer med denna gång och gör regndans? :banana

Jag hade varken körkortet i hand eller tidigare erfarenhet på bana när vi var iväg i Maj och körde. Så länge du kan framföra motorcykeln på ett säkert sätt så ska det väl inte vara några problem.

Ja dy fattade fort viktor , tänk om en annan hade samma kurva , vill ha maj NU :)

Det låter ju bra! Har kört sedan 03 utan problem så det börjar bli dags att åka bana nu när man har jobb så att man får råd.

Detta var bara en aptitretare, bokningslista med priser och sådant kommer senare. Det är öppet för alla oavsett tidigare erfarenhet, det man inte kan får man lära sig där. Dels i stugbyn (bastu osv) samt ute på banan.

Nyheter
Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick

Foto: Bilprovningen Nu ä...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman, Transpo...

Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Back