En lite sämre lördag på mantorp

Extra roligt eftersom de som kör fina märket tar för givet att det är Ducati-cup. :D

Jepp, nu när jag o Swedie inte kör längre är det skönt att nån annan kliver fram och spöar Duccarna ;)

Alex är fan helt grym i år. 1.22,3 på en Touno är reeeeespect.

Ajaj DONQ inte bra alls det här.....

men va väl ändå dax att skaffa nya grejer lr :pannkyss

Jepp, nu när jag o Swedie inte kör längre är det skönt att nån annan kliver fram och spöar Duccarna ;)

Alex är fan helt grym i år. 1.22,3 på en Touno är reeeeespect.

Ehum.. Inte för att jag är den som är den.. men 1.22.2 var det :)

Ska man erkänna att man vill köra Ducati?? :näsblod

Extra roligt eftersom de som kör fina märket tar för givet att det är Ducati-cup. :D

Har jag inte märkt. BoTT gubbarna är ett trvligt gäng som har delvis har lagt prestigen på hyllan. Köp en twin vetja och kom med och lira lite.

Ehum.. Inte för att jag är den som är den.. men 1.22.2 var det :)

Ska man erkänna att man vill köra Ducati?? :näsblod

Grattis Alex du är en av de vassa förarna. Skulle vara kul att se vad du hade gjort för vartider på ex en KTM RC8, Ducati 1098s eller varför inte Grevens SP1a.

Last edited:
Har jag inte märkt. BoTT gubbarna är ett trvligt gäng som har delvis har lagt prestigen på hyllan. Köp en twin vetja och kom med och lira lite.

Jag kanske är skadad eftersom jag alltid blir terroriserad av Ducce-klubbens regionordförande (?) på jobbet. Ni är säkert OK de flesta av er. :D

Förresten har jag redan en twin. ;) :tungan

Jag kanske är skadad eftersom jag alltid blir terroriserad av Ducce-klubbens regionordförande (?) på jobbet. Ni är säkert OK de flesta av er. :D

Förresten har jag redan en twin. ;) :tungan

Perfekt, då ses vi på Knutstorp eller Anderstorp då, det är ju 4 race kvar.:tummenupp

Hmm... Får man köra en sån i BoTT? :)

Nej, det här är reglerna i korthet: "Nordic BoTT är öppet för 2 cyl. fyrtakt MC från 748 cc till 1247 cc. Både A och B- förare är välkomna."

Nordgren har dock en dröm om att söka dispens för att köra ett ERF-lopp där man skulle byta tank i stället för att fylla på. :D

Last edited:
Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...