En lite sämre lördag på mantorp

Skicka den till Humlan istället,

Varför då?:va

"Down-is-out" är ingen dum regel....
(Har man kraschat en gång, så kör gärna längst bankanten in till depån igen
för att kontrollera hojen....)
Men nu blev resulstatet att även Olof som låg en bit bakom skrotade efter långa rakan i oljan som du så fint la på banan...och nått annat team också. Tack.

Tragiskt att det hände, men detta inlägget var väl onödigt magsurt? Inte kan du tro att han spiller ut olja med vilje? Ni hade ju trots allt den stora turen att få rödflagg och en hel timme på er att reparera, hade det rullat på bakom safetycar hade ni tappat 30 varv.....

Last edited:
Tragiskt att det hände, men detta inlägget var väl onödigt magsurt? Inte kan du tro att han spiller ut olja med vilje? Ni hade ju trots allt den stora turen att få rödflagg och en hel timme på er att reparera, hade det rullat på bakom safetycar hade ni tappat 30 varv.....

Jag syftade mest på att det var kanske inte optimalt att lägga sig i idealspåret
efter en vurpa när man är på väg tillbaka till depån. Att han inte gjorde det
med vilje fattar nog vem som helst....

Skall du köra nån ERF i år förresten.... eller du går bara runt med skinnställ
för att det är coolt eller? :)

Jag syftade mest på att det var kanske inte optimalt att lägga sig i idealspåret
efter en vurpa när man är på väg tillbaka till depån. Att han inte gjorde det
med vilje fattar nog vem som helst....

Skall du köra nån ERF i år förresten.... eller du går bara runt med skinnställ
för att det är coolt eller? :)

Var var du när alla dom snabba killarna var i finland?

Var var du när alla dom snabba killarna var i finland?

Haha. Det teamet har ju råd att bänka sin SNABBASTE förare lite då och då och ändå kommer de att spöa dig när säsongen är över. Fiver tycks bara hänga med om man bänkar sin LÅNGSAMMASTE förare.

I helgen överlät jag förtroendet till mina teamkompisar som skötte sig bra och bärgade en förstaplats:tummenupp

Nädå, det gick bara vägen för att DonQ fixade vilopaus för er.

Last edited:
Haha. Det teamet har ju råd att bänka sin SNABBASTE förare lite då och då och ändå kommer de att spöa dig när säsongen är över. Fiver tycks bara hänga med om man bänkar sin LÅNGSAMMASTE förare.

Utöver Falken där vi vurpade, så har Fiver hängt med både på Atorp och Kemora inklusive Humlan. Det är bara Lindström/Pasi som har rått på oss när vi har tagit oss i mål. Sug på den Herr Jag-darrar-på-läppen-och-ger-upp-när-jag-inte-hänger-med-i-R1000

Utöver Falken där vi vurpade, så har Fiver hängt med både på Atorp och Kemora inklusive Humlan. Det är bara Lindström/Pasi som har rått på oss när vi har tagit oss i mål. Sug på den Herr Jag-darrar-på-läppen-och-ger-upp-när-jag-inte-hänger-med-i-R1000
:rofl

Utöver Falken där vi vurpade, så har Fiver hängt med både på Atorp och Kemora inklusive Humlan. Det är bara Lindström/Pasi som har rått på oss när vi har tagit oss i mål.

Man är aldrig snabbare är sitt senaste race. Det vet väl du oxå?

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park