Esquire
Möjligen en smula excentrisk emellanåt.
Det sämsta förfalskade passet hittills?Bad om att få en kopia på hans pass.. känns väldigt trovärdigt?
Speciellt eftersom det står Larry Williams där nere i kodfältet![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Det sämsta förfalskade passet hittills?Bad om att få en kopia på hans pass.. känns väldigt trovärdigt?
Speciellt eftersom det står Larry Williams där nere i kodfältet![]()
Nu har jag inte läst hela disskutionen utan flög DIREKT ur stolen när jag läste detta ..... som sagt, inte läst nått annat än ditt första inlägg ... några frågor bara
1. Är han i Bermuda ?
2. vill han hatt du ska betala hans agent 10.000 svenska kronor via Western union ?
3. har han fört över en stor summa pengar till dig via paypal ?
4. har han skickat en bild på sitt pass på en gammal gubbe ?
---
varför jag vart så chockad är för när jag i höstas sålde min VW Golf 5 GTi så hörde en dåre av sig och påstod sig sitta på en båt i Bermuda och ville betala via paypal, denna dåre förde över 220.000 kronor till mitt paypal konto och ville sedan att jag skulle betala en "Shipping Agent" 10.000kronor av mina egna pengar, vilket han klart och tydligt klargjorde att dom 10.000 kronorna var inbakade i mina 220.000 kronor som han fört över till mig![]()
Att detta är samma person är jag 99% säker på då du fått samma frågorUsch för sånna människor !
, denna dåre förde över 220.000 kronor till mitt paypal konto !
Kan man inte snabbt som ögat ta ut dessa pengar eller blir man betalningsskyldig till paypal på nått vänster sen då?
Har du inte fattat någonting??
Inga pengar finns på något konto, det enda som du får är ett fejk-mail ifrån "paypal" där det står att "för att få loss pengarna behöver du bara betala fraktkostnaden till transportfirman med dina egna pengar" efter detta så kommer pengarna in på riktigt.
men paypal har inga sådana rutiner, inte har dom en gmail adress heller!
Har du inte fattat någonting??
Inga pengar finns på något konto, det enda som du får är ett fejk-mail ifrån "paypal" där det står att "för att få loss pengarna behöver du bara betala fraktkostnaden till transportfirman med dina egna pengar" efter detta så kommer pengarna in på riktigt.
men paypal har inga sådana rutiner, inte har dom en gmail adress heller!
Bad om att få en kopia på hans pass.. känns väldigt trovärdigt?
Speciellt eftersom det står Larry Williams där nere i kodfältet
![]()
![]() |
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026
Norton Motorcycles förbered... |
![]() |
TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025
Nu är det klart att världen... |
![]() |
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026
Norton Motorcycles förbered... |
GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025