En jävla tur!

Fan. Igår hände det mig med, hade 100 på 70väg inne i götet, snuten bakom mig. Ooops, saktar in, dom lägger sig bredvid o signalerar sakta ner.
Måste vart mina manboobs..
Eller så är det nationella ' schysst mot bikers' veckan..
 
Fan. Igår hände det mig med, hade 100 på 70väg inne i götet, snuten bakom mig. Ooops, saktar in, dom lägger sig bredvid o signalerar sakta ner.
Måste vart mina manboobs..
Eller så är det nationella ' schysst mot bikers' veckan..
Hehe grattis! De trodde säkert att du var en tjej! Du svankade väl!:rock
Skoja bara! Gött att bara bli tillrättavisad o inget böter plus att kortet får vara kvar!:krama
 
Hehe grattis! De trodde säkert att du var en tjej! Du svankade väl!:rock
Skoja bara! Gött att bara bli tillrättavisad o inget böter plus att kortet får vara kvar!:krama

Jepp! Svankar alltid duktigt. Dom stoppade däremot en bil framför mig som började köra som en efterbliven idiot(saktade ner till 20 o körde över heldraget) när dom såg polisen, haha!
 
Jepp! Svankar alltid duktigt. Dom stoppade däremot en bil framför mig som började köra som en efterbliven idiot(saktade ner till 20 o körde över heldraget) när dom såg polisen, haha!
Hehe det är det jag alltid sagt....när män hamnar bakom ratten blir de tokiga!:rock
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top