En glad NYHET!

De har faktiskt prisvärda grejer.

Regnstället om det är overallen är riktigt bra.
Kostade för 2 år sen bara 170 pengar :yoparty

Last edited:
Finska Lidl hade MC-prylar i måndags!
Då det är närmsta butik härifrån (5mil) så åkte jag dit och handlade två ryggskydd. Ett till mig och ett till min fru.
De hade otroligt lite av varorna och det var ett "endagserbjudande" så det gällde att vara tidig.
Då jag tagit ett Large och ett Small ryggskydd fanns det bara två medium kvar i hyllan då butiken varit öppen i 2½ timme!
Lycka till med fyndandet!

2822336 Finska Lidl hade MC-prylar i måndags!
Då det är närmsta butik härifrån (5mil) så åkte jag dit och handlade två ryggskydd. Ett till mig och ett till min fru.
De hade otroligt lite av varorna och det var ett "endagserbjudande" så det gällde att vara tidig.
Då jag tagit ett Large och ett Small ryggskydd fanns det bara två medium kvar i hyllan då butiken varit öppen i 2½ timme!
Lycka till med fyndandet!
Vad var det för märke och priser då¨?

Grimmt! Jag kan varmt rekommendera tankväskan, bättre än produker som kostar 1500 spenn!
Kanske bara är jag men har haft rätt mkt problem med dragkedjorna på dessa, köpte två och båda har pajat där du plockar loss den till att bli en ryggsäck. Men används inte denna funktion så har de funkat grymt..

Kanske bara är jag men har haft rätt mkt problem med dragkedjorna på dessa, köpte två och båda har pajat där du plockar loss den till att bli en ryggsäck. Men används inte denna funktion så har de funkat grymt..

Jag visste inte att den gick o göra om till ryggsäck :rodnar

Den sitter fast väldigt bra iaf och är lagom stor.

Vad var det för märke och priser då¨?

Det är mest NONAME(märkeslösa) produketer.

Köper man tex. tankväska och ett regnställ så kanske det inte har så stor betydelse då de inte påverkar säkerheten så mycket.

Dock så skulle jag inte köpa tex. hjälm eller ryggskydd från LIDL.

...

Vi vill ju inte skapa en lidl-tråd igen... men... en ryggskena från lidl är bättre än ingen ryggskena alls. En hjälm från lidl är bättre än den där gamla moppe-hjälmen man använder som skjutshjälm.

Det är mest NONAME(märkeslösa) produketer.

Köper man tex. tankväska och ett regnställ så kanske det inte har så stor betydelse då de inte påverkar säkerheten så mycket.

Med tanke på att dom har över 6000 butiker i Europa har jag svårt att tro att dom kan sälja några varor som är undermåliga.
De grejer som jag köpt där har hållit och fungerar utmärkt. Utan några som helst problem och dom var mycket billiga.

Min har funkat hur bra som helst men jag tror jag har en äldre model för min går inte att ha som ryggsäck :va köpte min för två årsen.

Var i tid!

Tja,

Det jag kan rekomendera er är att vara i tid, helst redan vid öppning. Detta pga att det inte alltid kommer tillräckliga mängder för mer en timme eller två, och det kommer inte mer än det som finns framme.:mad:

Jobbar där så pappa vet.

"Det var värst vilka fina MC-produkter du köpt, men varför bär du hem det i lidl-kassar?" "Det är synd att hissen inte går hela vägen upp":va eller hur blir det?

Jag är grymt nöjd med tankväskan, den är super när man ska åka och handla, åka och bada, åka och hämta batteriladdaren för att bilen inte startar. (fråga mig inte hur jag vet det :huvet )

Jag har modellen som blir ryggsäck när man delar den i den understa dragkedjan, då blir det bara kvar en platta med kartfodral på tanken.
Dessutom är det en dragkedja till på mitten så att man kan expandera den på höjden, och givetvis ett kartfodral ovanpå hela väskan också.

Det är fan dragkedjor för mer än vad väskan kostar i butik, jag skulle bli seriöst ledsen om jag tappade bort den.

Nyheter
Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Harley‑Davidson ”Creators Custom Clash”

Harley‑Davidson drar igång ...

Di Giannantonio tillbaka som vinnare!

Fabio Di Giannantonio är fö...

The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

Back