En frusterande 7 plats på Gelleråsen!

Hallå hallå.
Vad menar du med beskrivning?

Ah, jag var lite otydlig. Är motorn helt original? Bakdämparval? Framdämpare (fjäderval & olja)?, val av drevning...?

Lite så'nt tänkte jag på eftersom jag labbade en hel del med lite olika set up's och är bara "nyfiken" så snart nå'n kör med ZXR400 på bana... :tummenupp

Stort lycka till önskas med race-satsningen !!!

M.v.h. J

dammskydden verkade koniska, men inte de andra som sitter i de djupare skåorna. om något så kan jag tänka mig att de är svagt avrundade. koniska är dom inte.

3068225 Ah, jag var lite otydlig. Är motorn helt original? Bakdämparval? Framdämpare (fjäderval & olja)?, val av drevning...?

Lite så'nt tänkte jag på eftersom jag labbade en hel del med lite olika set up's och är bara "nyfiken" så snart nå'n kör med ZXR400 på bana... :tummenupp

Stort lycka till önskas med race-satsningen !!!

M.v.h. J
allt är original.

Last edited:
Gott,

Det leder föraren bort från den mörka vägen att söka snabba tider
i materialet i stället för hos sig själv. :-)

Som sagt... Lycka till i satsningen !

M.v.h.

Tackar så jätte mycket. Jag hoppas att jag någon gång kommer till den punkt då hojen blir min begränsning och inte tvärtom.
Tycker om att köra orginal. Men som tur är så får man byta ut bakdämparen till en annan om hojen är äldre än 3 år. Så detta kommer göras till nästa säsong då orginalet är lika med obefintlig.

Eftersom det blev lugnt i denna tråd kastar jag väl, mest på kul, upp en filmsnutt med en kamera monterad på en ZXR400 under en bandag med "Öppen körning" med en drös olika hojar, så även den ganska festliga Kawasaki KR1. Det kanske kan pigga upp under regniga dagar...?

http://www.youtube.com/watch?v=K5870oJ4F5c

M.v.h.

Last edited:
Nyheter
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...