En del ute o körde idag :)

cbr_micke

Mmmgaht
Gick med
14 Mar 2003
Hoj
MT10
Påväg hem från truckutbildningen i malmö, ser jag en del förare påväg hem från sina jobb antar jag... såg nog corben köra över höje Å @ ~ 16.30 .. äkta touring tempo dessutom.. keep up the good work!! :) :tummenupp

Jag såg också en himla massa hojar på vägen hem från HoH i Malmö... jag ska snart ut på en liten kvällsrunda igen :squid

cbr_micke skrev:
Påväg hem från truckutbildningen i malmö, ser jag en del förare påväg hem från sina jobb antar jag... såg nog corben köra över höje Å @ ~ 16.30 .. äkta touring tempo dessutom.. keep up the good work!! :) :tummenupp

Såg Corben inne i centrala S-torp med alla andra mopperajsers hack i häl som försökte hänga på i touringtempot.

cbr_micke skrev:

Kan inte ha varit jag, körde från Knutstorp vid 16 tiden. Riktigt så snabb var jag inte, dessutom körde jag andra hållet (via Lomma & Arlöv) för att testa cykeln. 160 är lagom touring tempo i den kurvan... :D :D

Isåfall har du en dubbelgångare på en ninja i samma färger, samma skinnställ, o samma kroppsbyggnad o det långa håret och så.. jag e 100% på att det var du, och jag minns att jag kolla klockan för o säga här när jag såg dig ;D du körde me en hand på styret när du passera förbi, lite så kaxigt.. det måste vatt du!! erkänn! :) )) Btw du kom FRÅN lund, och jag kom från lomma hållet på 108an ..

cbr_micke skrev:
Isåfall har du en dubbelgångare på en ninja i samma färger, samma skinnställ, o samma kroppsbyggnad o det långa håret och så.. jag e 100% på att det var du, och jag minns att jag kolla klockan för o säga här när jag såg dig ;D du körde me en hand på styret när du passera förbi, lite så kaxigt.. det måste vatt du!! erkänn! :) )) Btw du kom FRÅN lund, och jag kom från lomma hållet på 108an ..

Aha, isf var det jag!!! Jag höll på att få spel på 108:an. Fruntimmer ska inte köra större bilar än Nissan Micra (den gamla riktigt illla modellen) så kanske dom kan ha lite koll på var dom är på vägen o släppa förbi en. Så enhandsfattningen berodde på sur-tantan! :D

*/ ?>
Nyheter
Piaggio-gruppen tar över importen av Piaggio, Aprilia, Moto Guzzi och Vespa

Det händer en hel del när d...

Katalogen börjar ta form!

Stora Motorcykelkatalogen 2...

KTM och Husqvarna återkallelser

Pressreleaser från KTM och ...

Provkörning pågår: KTM 1390 Super Adventure S EVO

Vulkanen Teide vakar över o...

Äventyr i Algeriet

I januari åker Allt om MC t...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Direkt från Teneriffa! Förs...

CIAO ITALIEN!

Pressrelease från KTM: ...

Nu jobbar vi med Katalogen!

Idag startar vi det digra a...

Back