En del ute o körde idag :)

cbr_micke

Mmmgaht
Gick med
14 Mar 2003
Hoj
MT10
Påväg hem från truckutbildningen i malmö, ser jag en del förare påväg hem från sina jobb antar jag... såg nog corben köra över höje Å @ ~ 16.30 .. äkta touring tempo dessutom.. keep up the good work!! :) :tummenupp

Jag såg också en himla massa hojar på vägen hem från HoH i Malmö... jag ska snart ut på en liten kvällsrunda igen :squid

cbr_micke skrev:
Påväg hem från truckutbildningen i malmö, ser jag en del förare påväg hem från sina jobb antar jag... såg nog corben köra över höje Å @ ~ 16.30 .. äkta touring tempo dessutom.. keep up the good work!! :) :tummenupp

Såg Corben inne i centrala S-torp med alla andra mopperajsers hack i häl som försökte hänga på i touringtempot.

cbr_micke skrev:

Kan inte ha varit jag, körde från Knutstorp vid 16 tiden. Riktigt så snabb var jag inte, dessutom körde jag andra hållet (via Lomma & Arlöv) för att testa cykeln. 160 är lagom touring tempo i den kurvan... :D :D

Isåfall har du en dubbelgångare på en ninja i samma färger, samma skinnställ, o samma kroppsbyggnad o det långa håret och så.. jag e 100% på att det var du, och jag minns att jag kolla klockan för o säga här när jag såg dig ;D du körde me en hand på styret när du passera förbi, lite så kaxigt.. det måste vatt du!! erkänn! :) )) Btw du kom FRÅN lund, och jag kom från lomma hållet på 108an ..

cbr_micke skrev:
Isåfall har du en dubbelgångare på en ninja i samma färger, samma skinnställ, o samma kroppsbyggnad o det långa håret och så.. jag e 100% på att det var du, och jag minns att jag kolla klockan för o säga här när jag såg dig ;D du körde me en hand på styret när du passera förbi, lite så kaxigt.. det måste vatt du!! erkänn! :) )) Btw du kom FRÅN lund, och jag kom från lomma hållet på 108an ..

Aha, isf var det jag!!! Jag höll på att få spel på 108:an. Fruntimmer ska inte köra större bilar än Nissan Micra (den gamla riktigt illla modellen) så kanske dom kan ha lite koll på var dom är på vägen o släppa förbi en. Så enhandsfattningen berodde på sur-tantan! :D

*/ ?>
Nyheter
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Back