tommi
Guest
Hehe fa man kan ju bara garva åt det här och undra om han inte syndat nånstans iallafall? 
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article5782883.ab
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article5782883.ab
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
ser inte det roliga i att någon krossats till döds under ett altare, men jag kanske missat något...
ser inte det roliga i att någon krossats till döds under ett altare, men jag kanske missat något...
Ja det kallas att ha humor även om det var tragiskt förstås men förlåt menade inte att såra dig...
Eller gråter du för varje barn i afrika som svälter ihjäl, varje pundare som tar överdos
Bara för att man inte gråter behöver man inte skämta heller.
Vem är du och vad har du gjort med Markus?
Eller gråter du för varje barn i afrika som svälter ihjäl, varje pundare som tar överdos, varje soldat som stupar (avsett viket krig/vilken sida dom strider) samt alla massmördare som avrättas?
Vem är du och vad har du gjort med Markus?
Surkart, du hade skrattat om det var en snubbe med handduk på skallen som fick en tegelsten i pallet när han knäföll mot mecka!
Jag är mannen under trappan och jag sade ju att jag var verklig.

Nope, gråter inte nu heller. Dock tycker jag det är tragiskt oavsett hur det sker... Sen om det gäller barn i Afrika, en pundare eller en religiös person spelar ingen roll.
Alla ska vara så jävla överempatiska och politiskt korrekta nuförtiden.

True!
Försten att citera tio olycksinlägg i töntolyckstråden får hamna på min kompislista!
![]()
Surkart

Jag läser inte olyckstråden då jag inte känner något behov av att skriva V.I.F när för mig helt okända människor går bort.
Dessutom har du redan lovat att jag ska få vara med på din kompislista, men det sket sig ju då ingen av oss förstod hur den fungerade (vilket ju tyder på att ingen av oss har några kompisar)
Läs några "Darwinawards" och kom tillbaka och säg att du inte skrattade för dig själv...
Alla ska vara så jävla överempatiska och politiskt korrekta nuförtiden.

|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |