En del straffas direkt!

• Thread starter Thread starter tommi
  • Start date Start date
:va ser inte det roliga i att någon krossats till döds under ett altare, men jag kanske missat något...

Nej, det förståss, men visst kan man garva åt det absurda i situationen om man inte är nära släkt med offret?

Eller gråter du för varje barn i afrika som svälter ihjäl, varje pundare som tar överdos, varje soldat som stupar (avsett viket krig/vilken sida dom strider) samt alla massmördare som avrättas?

Gunter kanske var pedofil och hade hela släkten inlåst i källaren?

Jag ser det roliga i det tragiska :)

Men bered dig på ett saligt hackande här nu......

Eller gråter du för varje barn i afrika som svälter ihjäl, varje pundare som tar överdos, varje soldat som stupar (avsett viket krig/vilken sida dom strider) samt alla massmördare som avrättas?

Nope, gråter inte nu heller. Dock tycker jag det är tragiskt oavsett hur det sker... Sen om det gäller barn i Afrika, en pundare eller en religiös person spelar ingen roll.

Vem är du och vad har du gjort med Markus?

Jag är mannen under trappan och jag sade ju att jag var verklig.

Surkart, du hade skrattat om det var en snubbe med handduk på skallen som fick en tegelsten i pallet när han knäföll mot mecka!

Ja, nu läste jag inte artikeln men det var alltså en överlägsen rasist som fick ett altare över sig, i så fall var det lite kul. :)

Last edited:
Nope, gråter inte nu heller. Dock tycker jag det är tragiskt oavsett hur det sker... Sen om det gäller barn i Afrika, en pundare eller en religiös person spelar ingen roll.

Läs några "Darwinawards" och kom tillbaka och säg att du inte skrattade för dig själv...

Alla ska vara så jävla överempatiska och politiskt korrekta nuförtiden.

True!
Försten att citera tio olycksinlägg i töntolyckstråden får hamna på min kompislista!

:gnissla

Jag läser inte olyckstråden då jag inte känner något behov av att skriva V.I.F när för mig helt okända människor går bort.

Dessutom har du redan lovat att jag ska få vara med på din kompislista, men det sket sig ju då ingen av oss förstod hur den fungerade (vilket ju tyder på att ingen av oss har några kompisar)

Jag läser inte olyckstråden då jag inte känner något behov av att skriva V.I.F när för mig helt okända människor går bort.

Dessutom har du redan lovat att jag ska få vara med på din kompislista, men det sket sig ju då ingen av oss förstod hur den fungerade (vilket ju tyder på att ingen av oss har några kompisar)

Nej den tråden är vedervärdig.
Det var inte som du beskriver, du satte mig på din lista och jag fick ett meddelande. Jag frågade hur du gjorde och tyckte det var jävligt bögit hjort!!!111 :mad:

Snu ska jag slagga, ska läsa lite GW först. Han är min idol nämligen, såg att man kan köpa honom som docka. Ska ha en på kontoret bredvid Ned, Rod och Todd tror jag. FYI!

1) Jag är onykter och det är "andra halvlek"
2) jag asgarvade

3) troligen asgarvar jag imorgon med, men.... garderar mig lite inför bakfyllan och torrperiodern som kommer iochmed söndag-tisdag :tungan ;)

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg