du ser ut att ha de kanon fint där Ha de gott å håll fullt!/mvh MarcusVapor skrev:Självklart blev det ett par glassar... Imorgon är det Volleyboll och solning som gäller. Men givetvis finns det utrymme åt hojkörande också... SMHI har utlovat 2m/s i vindhastighet och ca 24-26 grader i luften.. NICE!!!
Nu är detsom gäller... ha det!
som gäller... ha det!

