En dag på stranden

Vapor

Hojgalen
Gick med
23 Jun 2003
Ort
Kristianstad
Hoj
R1 -06, KTM525sx-03, Yamaha XS400se -82
Visar lite bilder från dagens åktur...
 

Bifogat

  • PICT0987.jpg
    PICT0987.jpg
    119.2 KB · Visningar: 325
  • PICT0988.jpg
    PICT0988.jpg
    131.3 KB · Visningar: 423
  • PICT0990.jpg
    PICT0990.jpg
    119.2 KB · Visningar: 290
  • PICT0991.jpg
    PICT0991.jpg
    129.6 KB · Visningar: 270
  • PICT0992.jpg
    PICT0992.jpg
    111.5 KB · Visningar: 511
  • PICT0993.jpg
    PICT0993.jpg
    91.2 KB · Visningar: 213
*DanTheMan* skrev:
Ser ju fan ut som Gran Canaria,,,tills man doppar tårna i vattnet.

Grattis killar till första priset i "Whe ar ril bajkers" fototävling :tummenupp

Jo, det ser overkligt exotisk gött ut på bilderna. Men det var ju faktiskt varmt. Skinnstället klibbade sig fast så man kände sig som en inlagd sill eller nåt...
 
Vapor skrev:
Jo, det ser overkligt exotisk gött ut på bilderna. Men det var ju faktiskt varmt. Skinnstället klibbade sig fast så man kände sig som en inlagd sill eller nåt...
då är det bäst att klä av sig :7peta Svettiga manskroppar är det värsta vi vet.... :hihi
 
Miss_Orchidee skrev:
då är det bäst att klä av sig :7peta Svettiga manskroppar är det värsta vi vet.... :hihi

samma här :tungan . Inte precis något man vill se, men inte heller att dom står där och spänner sig utan kläder :fatta!
 
Hinkas skrev:
samma här :tungan . Inte precis något man vill se, men inte heller att dom står där och spänner sig utan kläder :fatta!
ne, fyfan va äckligt. ibland är det så man känner för att hjälpa dom på med kläderna :drool
 
Miss_Orchidee skrev:
ne, fyfan va äckligt. ibland är det så man känner för att hjälpa dom på med kläderna :drool

Jag LOVAR att jag aldrig kommer ta av till bar överkropp medans jag sitter på motorcykeln... Visserligen är det sällan jag gör det överhuvudtaget, ska vara om man är någonstans långt bort på semester :)
 
Hinkas skrev:
Jag LOVAR att jag aldrig kommer ta av till bar överkropp medans jag sitter på motorcykeln... Visserligen är det sällan jag gör det överhuvudtaget, ska vara om man är någonstans långt bort på semester :)
Du behöver inte sitta på hojen, du kan få låna min sängkant ;)
 
Hade j-t svårt att komma förbi din avatar :tuttar men när jag till sist kollade bilderna så såg det ut som Florida typ. Väldigt fräscht. :banana
 
Ninjaboy skrev:
Hade j-t svårt att komma förbi din avatar :tuttar men när jag till sist kollade bilderna så såg det ut som Florida typ. Väldigt fräscht. :banana
Ja förstår inte varför ni killar inte ställer upp på liknande bilder... va ska vi brudar ha för avatarer tror ni :3freak :rolleyes:
 
RonJeremy skrev:
Åt ni inte glass i Åhus? :hihi


Självklart blev det ett par glassar... Imorgon är det Volleyboll och solning som gäller. Men givetvis finns det utrymme åt hojkörande också... SMHI har utlovat 2m/s i vindhastighet och ca 24-26 grader i luften.. NICE!!!

Nu är det :fyllisar som gäller... ha det!
 
jag vill också ha sånt där clover ställ :4skrika


var köpa? sökte men dom länkarna funkar ej.
 
DJM skrev:
jag vill också ha sånt där clover ställ :4skrika


var köpa? sökte men dom länkarna funkar ej.

Jag köpte mitt på micad i kristianstad men det finns nog inte kvar vad jag vet...
 
Vapor skrev:
Jag köpte mitt på micad i kristianstad men det finns nog inte kvar vad jag vet...


ok, den hemsidan fungerar inte för tillfället.. Tack iaf :tummenupp

säg till om nån annan vet var man kan köpa det.

sorry om jag låna tråden lite..
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top