Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
IronMike skrev:Är inte högrisk-gruppen under 25 :kocko ..trisst att dom aldrig lyckas skriva vettiga artiklar när det gäller sånt man gillar..
gurra2fast skrev:

Det står inget om hurvida dom andra grupperna kraschar sporthojar. Gissningvis är siffran lägre annars hade dom ju valt att skriva om dom istället.Faizty skrev:Om gruppen kraschar 1 av 10? vilka tar då dom andra 9/10 hur många grupper har dom då? då måste ju nån ta fler 1/10 var fan inte mycket tycker jag för att vara en högriskgrupp!![]()
Det finns abolut ingenting som får mig att tro att det ligger någon form av statistisk eller för övrigt sund tankeverksamhet bakom det påståendet.kjellf skrev:Jag kan hålla med att det är trist att läsa dåliga artiklar om något som man gillar men till det stora hela tycker jag att artikeln i Expressen är mycket bra. OK de kan ha missat antalet döda i trafiken (jag har inte kollat siffran) men annars ser jag inte många fel. Det riktigt trista är att läsa alla svar i denna tråd. Jag har läst igenom MC-OLAn http://www.vv.se/templates/page3____11625.aspx , det är ingen rolig läsning men jag fick många tankeställare. Fakta från alla dödsolyckor med MC mellan 2000 och 2003 talar för sig själva.
KjellF
|
|
Publikrekord under World Ducati Week
Ducati slog publikrekord un... |
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!