EM Rapport?

Resultaten kommer upp här så småningom: http://www.uem-online.org
Ett antal svenskar körde 250cc också: Calle Torssell, Henrik Nordgren, Micke Lindfors och några till.

Minns inte helt hur det gick för alla, men Palle körde in på 11'e plats i 250, 18'e för lindfors tror jag, och 22'a för nordgren, Calle hade legat på poängplats har jag för mig när kedjan gick av.

oFFkeFF skrev:
Minns inte helt hur det gick för alla, men Palle körde in på 11'e plats i 250, 18'e för lindfors tror jag, och 22'a för nordgren, Calle hade legat på poängplats har jag för mig när kedjan gick av.
Det var ju träningsplatserna! Ingen svensk på poängplats i 250 tyvärr... Han som kom tvåa åkte Watz ifrån med 1.5 sekunder/varv i fjol så han var lite less att han inte kunde vara med!

Torkel skrev:
Det var ju träningsplatserna! Ingen svensk på poängplats i 250 tyvärr... Han som kom tvåa åkte Watz ifrån med 1.5 sekunder/varv i fjol så han var lite less att han inte kunde vara med!

Ok, fick bara lite andrahandsinfo via janne c, sen är min hjärna inte riktigt bootad efter helgen :)
Men varför var inte palle på poängplats, för det ska han ju vara om han bara fisgasar..

oFFkeFF skrev:
Ok, fick bara lite andrahandsinfo via janne c, sen är min hjärna inte riktigt bootad efter helgen :)
Men varför var inte palle på poängplats, för det ska han ju vara om han bara fisgasar..
Palles motor gick tydligen på en cylinder då och då, inget pulver...

oFFkeFF skrev:

Calle låg inte på poängplats när kedjan gick av, det var på andra varvet och han hade ungefär samma placering som startposition, dvs 34.

*/ ?>
Nyheter
Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Piaggio-gruppen tar över importen av Piaggio, Aprilia, Moto Guzzi och Vespa

Det händer en hel del när d...

Katalogen börjar ta form!

Stora Motorcykelkatalogen 2...

KTM och Husqvarna återkallelser

Pressreleaser från KTM och ...

Provkörning pågår: KTM 1390 Super Adventure S EVO

Vulkanen Teide vakar över o...

Äventyr i Algeriet

I januari åker Allt om MC t...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Direkt från Teneriffa! Förs...

CIAO ITALIEN!

Pressrelease från KTM: ...

Back