EM Karlskoga 2007

Då är det de som är banrekordet ;)
Inte 1.06,4xx som både Molina och Jimmy kört där.

Men det finns rykten om klockade 5'or med Jimmy och Öhlinstester på KGA också, så nog går gatsofforna fort, de har ju våldsamt med ponnys och med värstingöhlins fram och bak så blir nog gunghästarna en aning bättre också ;)
Ja, jag skrev ju det. 1.06.888 är banrekordet, 1.06.426 är varvrekordet.

Mutter mutter, jag lyckades inte ens med mål #1, dvs missade kvalet med 3/10 sekund...
Mycket skruva blev det pga en (antagligen) icke-rund kitcylinder som åkte av och på mest hela helgen och käkade kolvar. Mycket lite sömn blev det pga att det blåste som 17 hela natten till lördagen och både tält och husvagn var på väg att lätta. Så, klart med ursäkterna! :)
Får passa på att tacka Patrik (Yellow) för mekhjälp under helgen, det gjorde allt enklare (plus att hojen blev putsad in absurdum, nice!)!

"Lite" kort från depån blev det också: http://www.flickr.com/photos/torkel_b/sets/72157601243613827/show/

Var det ingen som fångade Molina på bild när han åkte på rakan och sparkade ut ena styrhalvan?

Inte när han sparkar ut styret men har hittat en film där båda Molinas krasher är med. :) (4:45 och 6:02)
[YOUTUBE-ID]2vLKXf2oYnY[/YOUTUBE-ID]

Last edited:
Nyheter
Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...