Att ingen sponsor lagt vantarna på detta "underbarn" är en gåta.
*Harkla* Har du lagt märke till dekalen på hans hoj? Vi kanske inte är nån stor financial group, men en liten putt är det allt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Att ingen sponsor lagt vantarna på detta "underbarn" är en gåta.
Någon som vet varför Kubberöd blev diskad från Stocksport?
Inte för att göra dig ledsen Mattias men när Lukas kör förbi läktaren ser man bara en svart hoj. Ni får byta till chockrosa färg på texten så den syns*Harkla* Har du lagt märke till dekalen på hans hoj? Vi kanske inte är nån stor financial group, men en liten putt är det allt.
Vilket larvItalienaren på 3:e platsen lade in en protest mot Daniel. De saknade en skyddskåpa över motorkåpan på vänster sida... Tror att Italienarna även la en protest på Magnus Solli i Stocksport pga för högt kåpglas.
En som redan gått långt är... Hampus! tjena jag är imponerad ändå. Helt anonym i depån, men allting är väldigt proffsigt och välskött. Han går rätt väg... internationellt.
Det roliga är att hojen klarade av den tekniska kontrollen och blev godkänd på fredagen......
Tänk vad snopet att bli bortprotesterad fråm min 21a plats!![]()
Tänk vad snopet att inte kvala in! Ingen Jorpes nämnd, ingen Jorpes glömd...
Ja det är tillåtet att häckla trots ögonproblem. Hur slutade det med det förresten?
Hur slutade det?
Yes!! Satte snabbaste varv t.ex!
Att hojenklarar teknisk kontroll betyder inte att allt är OK. Det är en säkerhetskontroll och det är föraren som är ansvarig för att hojen uppfyller det tekniska reglementet. Till exempel så satte jag i ett galler i insuget längst fram i kåpan. Det behövs inte i SM men väl i EM... blev jag informerad om!!
Tänk vad snopet att bli bortprotesterad fråm min 21a plats!![]()
Ni som blev trackaserade av mig kan hitta mina bilder här:
http://www.sporthoj.com/roadracing/foto/em-gellerasen-2007/
500 + bilder tror jag.
typ en massa.. men tror många var internationella fotografer vars photon vi aldrig kommer få se.3079254Skoj! Var det några andra där och fotade?
Italienaren på 3:e platsen lade in en protest mot Daniel.
De saknade en skyddskåpa över motorkåpan på vänster sida.
Det roliga är att hojen klarade av den tekniska kontrollen och blev godkänd på fredagen......
Ska kolla med Chris Saeter (Powersports) under dagen.
Återkommer i ämnet.
Tror att Italienarna även la en protest på Magnus Solli i Stocksport pga för högt kåpglas.
Och så blev det, Mozz kvalade ut 8 st idag![]()
Han kom tyvärr bara till första böj. Krokade förmodligen ihop med någon. Han verkade vara hyfsat okej men fick åka till sjukan ändå. Det nämndes i högtalaren något om ett ont knä.
Blev karlskoga lassaret och operation på direkten. Handen var visst paj på 3 ställen. TYPISKT!!!!
Nu är man hemma med lite stift i handen o ett najs gips och lite schyssta piller...
Hoppas man kan vara tillbaka till SM på karlskoga om 1,5 månad.
Ett stort tack till alla som hjälpte mig under den härliga vurpan och efter![]()
Ajdå! Jag som hade hoppats på att få ge igen för gammal ost på Knudan. Get well!
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |