Josef
Blicken framför allt!
- Gick med
- 20 Dec 2003
- Ort
- Stockholm
- Hoj
- Kievskiy Mototsikletniy Zavod K750 -59, Enfield Taurus 325 diesel -00
Vi är 6e snabbast i världen!
En liten kort första rapport från TTXGP och Morris motorcycles racing team 2010:
Den tjocke tysken Mattias Himmelmann sitter på en hoj som går utav bara helvete.
Den spinkige Italienaren Alessandro Brannetti är en riktigt riktigt vass pilot.
En smältande elmotor kan skicka ut en plasmaboll som troligen är livsfarlig men ser otroligt häftig ut.
Elracing kan vara minst lika kul som vilken annan klass som helst, Himmelmann och Branetti hade en episk stid genom hela racet. Ska bli kul att se racet när det läggs ut på nätet, nu såg jag mest fighterna på rakan.
Peter lindén är fortfarande snabb. 6e snabbast i världen faktiskt!
Ingen kunde kört vår hoj till en bättre placering. Trots BCs hjälp med tillklippning av salladsskålar (vilket hjälpte till att sänka bästa varvtid med 0,5s)
så räcker inte vår Mavizen till för att slåss i täten.
Det fina resultatet i årets TTXGP-serie kombinerat med erfarenheterna från vår Mavizen har gjort att vi beslutat oss för att ställa upp med två hojar nästa år. Minst en kommer att vara helt egenutvecklad och målet är att bli världsmästare 2011.
Shit vilket spännande år det kommer att bli.
En liten kort första rapport från TTXGP och Morris motorcycles racing team 2010:
Den tjocke tysken Mattias Himmelmann sitter på en hoj som går utav bara helvete.
Den spinkige Italienaren Alessandro Brannetti är en riktigt riktigt vass pilot.
En smältande elmotor kan skicka ut en plasmaboll som troligen är livsfarlig men ser otroligt häftig ut.
Elracing kan vara minst lika kul som vilken annan klass som helst, Himmelmann och Branetti hade en episk stid genom hela racet. Ska bli kul att se racet när det läggs ut på nätet, nu såg jag mest fighterna på rakan.
Peter lindén är fortfarande snabb. 6e snabbast i världen faktiskt!

Ingen kunde kört vår hoj till en bättre placering. Trots BCs hjälp med tillklippning av salladsskålar (vilket hjälpte till att sänka bästa varvtid med 0,5s)

Det fina resultatet i årets TTXGP-serie kombinerat med erfarenheterna från vår Mavizen har gjort att vi beslutat oss för att ställa upp med två hojar nästa år. Minst en kommer att vara helt egenutvecklad och målet är att bli världsmästare 2011.
Shit vilket spännande år det kommer att bli.
