Elschema - Till nya hojen!

spectre skrev:
då lär du plocka bort dom snarast :yoparty

Haha! Jo, blir nog så tillslut... Går de att sätta dit själv efter urplockning?
Om jag säger så här, jag kommer från en otrimmad (de ni!!) moppe till en vacker 125cc:are. Så just nu är man hel nöjd med den precis som den är!

Om man plockar strypningarna, hur förändras ljudet?
Och vad händer om de får reda på att den inte är strypt? :arsele

/Mvh Johan

Extreem_ skrev:

/Mvh Johan

Polisen plockar inte in hojen som dom gör med mopeder, kan göra men det gör dom till 99.9% sannorlikhet inte. Det går ju att desarmera strypningarna och det går att sätta tillbaka dom. det suger nog att åka strypt, jag har aldrig provat :hihi

Extreem_ skrev:
Haha! Jo, blir nog så tillslut... Går de att sätta dit själv efter urplockning?
Om jag säger så här, jag kommer från en otrimmad (de ni!!) moppe till en vacker 125cc:are. Så just nu är man hel nöjd med den precis som den är!

/Mvh Johan

Börja med att köra orginal, sen när du tröttnat på det så ostryper du den.
Det enda som kan hända är väl att ifall du är inblandad i någon trafikolycka eller liknande så kan dom kolla ifall hojen var ostrypt och du kan då bli utan ersättning. Så har jag förstått det iaf. Bara det står i papprena att den är registrerad på 11kw så är det nog lugnt.

Tjet skrev:
Börja med att köra orginal, sen när du tröttnat på det så ostryper du den.
Det enda som kan hända är väl att ifall du är inblandad i någon trafikolycka eller liknande så kan dom kolla
ifall hojen var ostrypt och du kan då bli utan ersättning.
Så har jag förstått det iaf. Bara det står i papprena att den är registrerad på 11kw så är det nog lugnt.

Okej, tackar för dessa två senaste inlägg. Kör på lungt o fint till en början, så får jag se om det slutar på något annat sätt. :)

Oj oj oj vad jag är glad, att jag är ägare av en egen, fin Yamaha Dt! :tomten

/mvh Johan

Extreem_ skrev:
Okej, tackar för dessa två senaste inlägg. Kör på lungt o fint till en början, så får jag se om det slutar på något annat sätt. :)

Oj oj oj vad jag är glad, att jag är ägare av en egen, fin Yamaha Dt! :tomten

/mvh Johan

Vet hur det känns, man springer ut var 5e minut i garaget och tittar till den så den har det bra. Ungefär :D

Tjet skrev:
Vet hur det känns, man springer ut var 5e minut i garaget och tittar till den så den har det bra. Ungefär :D
:fakta
Blev lite nostalgisk av att läsa vad du skrev :D Man minns det som igår... Man gick ut titt som tätt i garaget och tittade o provsatt o mös med hojen, och undrade om våren var på väg snart så man åtminstonde fick övningsköra.... Vilken känsla... :Bugar

NSR_Martin skrev:
:fakta
Blev lite nostalgisk av att läsa vad du skrev :D Man minns det som igår... Man gick ut titt som tätt i garaget och tittade o provsatt o mös med hojen, och undrade om våren var på väg snart så man åtminstonde fick övningsköra.... Vilken känsla... :Bugar

Det är underbart! :hihi
/mvh Johan

Nyheter
Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...