Magnif Bastard
nästan perfekt
jävligt sköna poäng mot SAIK igår och DIF förlorade.
nu är det dock 4 jobbiga matcher på rad.
Bara att gratulera, välförtjänt seger!

Och jag skäms över SAIK's insats...

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
jävligt sköna poäng mot SAIK igår och DIF förlorade.
nu är det dock 4 jobbiga matcher på rad.
Bara att gratulera, välförtjänt seger!
Och jag skäms över SAIK's insats...![]()
![]()
![]()
Ja, det är fan uppenbart att man får passa på att hänga här medans man kan..Jag hoppas att DIF lägger ner hockeysektionen, men det lär väl tyvärr aldrig hända, folk är idioter.
![]()
Puh, ääääntligen en seger!(även om det var mot Timrå, men efter fyra raka förluster spelar det ingen roll).
Såja El' Pluggo, det tycker du inte egentligen! Klart du vill ha kvar DIF Hockey, du är bara lite bitter över att de inte verkar kunna göra mål. Jag har fått leva med SAIK's 16 års harvande i Allsvenskan, med resor för att se matcher mot Bofors...Det löste sig till slut det också, även om det kändes som en evighet i ett bottenlöst hål. Och där är ni inte ännu.
![]()
Såja El' Pluggo, det tycker du inte egentligen! Klart du vill ha kvar DIF Hockey, du är bara lite bitter över att de inte verkar kunna göra mål. Jag har fått leva med SAIK's 16 års harvande i Allsvenskan, med resor för att se matcher mot Bofors...Det löste sig till slut det också, även om det kändes som en evighet i ett bottenlöst hål. Och där är ni inte ännu.
![]()
Pluggen se till att ni inte har Wesslau i mål, lakers har svårt att göra mål på han![]()
Jo, för det är ju verkligen något jag kan påverka...Även om jag tycker att det vore klokare att vila Wesslau inför kvalserien.
![]()
usch tycker inte om Wesslau, han e lite för bra![]()
Ja, det är ju tur att han är så bra, annars skulle DIF ligga på kvalplats! Eller vänta nu, det gör dom ju...Att det ska vara så in i helvete svårt att göra mål...
hade Wesslau spelat i ett av topplagen så vetifan om han inte hade varit i landslaget.
som jag sa, ställ inte han i målet :/
Ja, vi (Djurgårdare, alltså) är jefligt glada att han inte spelar i landslaget.![]()
Ja, det är ju tur att han är så bra, annars skulle DIF ligga på kvalplats! Eller vänta nu, det gör dom ju...Att det ska vara så in i helvete svårt att göra mål...
nu börjar det bli lite smått jobbigt.. inga lätta matcher kvar nu :/
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti