Elitserietråden 2011-2012!

Säga vad man vill om Djurgårdsfansen, men dom har fan humor, här är ett par kommentarer från DIF's forum...

"Bra fimpen gör en bensax över målvaktens huvud, jävligt osynligt"

"Seriöst, Glada Hudik mot I en annan del av köping bjuder på mer underhållning än er, de har dessutom lite talang för det de sysslar med och framstår inte som mongolider på köpet"

:hihi:hihi

Jahapp, så var det landslagsuppehåll... Vilken jeffla tur, då får DIF inte stryk den här veckan iaf...

Jahapp, så var det landslagsuppehåll... Vilken jeffla tur, då får DIF inte stryk den här veckan iaf...

Skönt, SAIK har inte en enda spelare med i landslaget! Blir träning och vila :tummenupp

Vem var det som förra säsongen gnällde över att "-Buhuuuuuu, vi hade fyra spelare uttagna, vi borde få exCkstrapoänG i serietabellen!" :rofl :arsele

(nej, det var inte du Pluggen, men nån var det)

Skönt, SAIK har inte en enda spelare med i landslaget! Blir träning och vila :tummenupp

Vem var det som förra säsongen gnällde över att "-Buhuuuuuu, vi hade fyra spelare uttagna, vi borde få exCkstrapoänG i serietabellen!" :rofl :arsele

(nej, det var inte du Pluggen, men nån var det)

:rofl :rofl Det där har jag ett svagt minne av...:hihi Men vem fan var det?:D Jag tror inte att DIF har någon heller, vilket är tur, för dom enda som KAN bli uttagna är ju dom vi absolut inte har råd att mista om vi ska undvika kvalserien...:fakta

gött att vi vunnit 4 av 5 smålandsderbyn, nu hoppas jag bara att DIF eller LHC fortsätter att förlora. sry Pluggen ;)

jävligt sköna poäng mot SAIK igår och DIF förlorade. :D

nu är det dock 4 jobbiga matcher på rad.

Nyheter
A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla