Elitserietråden 2011-2012!

Säga vad man vill om Djurgårdsfansen, men dom har fan humor, här är ett par kommentarer från DIF's forum...

"Bra fimpen gör en bensax över målvaktens huvud, jävligt osynligt"

"Seriöst, Glada Hudik mot I en annan del av köping bjuder på mer underhållning än er, de har dessutom lite talang för det de sysslar med och framstår inte som mongolider på köpet"

:hihi:hihi

Jahapp, så var det landslagsuppehåll... Vilken jeffla tur, då får DIF inte stryk den här veckan iaf...

Jahapp, så var det landslagsuppehåll... Vilken jeffla tur, då får DIF inte stryk den här veckan iaf...

Skönt, SAIK har inte en enda spelare med i landslaget! Blir träning och vila :tummenupp

Vem var det som förra säsongen gnällde över att "-Buhuuuuuu, vi hade fyra spelare uttagna, vi borde få exCkstrapoänG i serietabellen!" :rofl :arsele

(nej, det var inte du Pluggen, men nån var det)

Skönt, SAIK har inte en enda spelare med i landslaget! Blir träning och vila :tummenupp

Vem var det som förra säsongen gnällde över att "-Buhuuuuuu, vi hade fyra spelare uttagna, vi borde få exCkstrapoänG i serietabellen!" :rofl :arsele

(nej, det var inte du Pluggen, men nån var det)

:rofl :rofl Det där har jag ett svagt minne av...:hihi Men vem fan var det?:D Jag tror inte att DIF har någon heller, vilket är tur, för dom enda som KAN bli uttagna är ju dom vi absolut inte har råd att mista om vi ska undvika kvalserien...:fakta

gött att vi vunnit 4 av 5 smålandsderbyn, nu hoppas jag bara att DIF eller LHC fortsätter att förlora. sry Pluggen ;)

jävligt sköna poäng mot SAIK igår och DIF förlorade. :D

nu är det dock 4 jobbiga matcher på rad.

Nyheter
Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick

Foto: Bilprovningen Nu ä...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman, Transpo...

Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Back