Elitserietråden 2011-2012!

Fuck att inte kvällens match går på gratiskanal.
Åja, får väl köra radiovarianten då.
För ingen sitter väl inne på "gratisalternativ"?

Yes! Karlskoga hänger på i toppen.
Undrar hur länge de håller sig.

Viktigt att bryta rögles svit, strongt! :) Synd att örebro inte klarade att stå emot.

Ja denna match såg jag som något av en nyckelmatch efter rögles öppning.
Örebro förvånar knappast, tron om att de är störst o bäst genomsyrar hela föreningen o då faller man när man möter på motstånd som krigar.

Sådärja. Semifinal nästa. :)

Vad pratar ni övriga om? Jag känner inte igen elitserielagen? Karlskoga? Örebro? Rögle? :va :hihi

Agnar man kroken med rätt bete får man alltid hugg! :D
Förlåt, kunde inte låta bli... :krama

Jag hoppas på DIF och Rögle eller Leksand till Elitserien. :tummenupp

Men sen kan man ju hugga utan att få sig själv att framstå som okunnig :D

Bara Örebro inte går upp så är jag nöjd, en superbonus är om Karlskoga går upp.

"Ur vägen bönder – vi är DIF"

Text på jumbotronen innan matchen Djurgåden - Rögle började. Joråsatteeee.....Att man aldrig lär sig.

Fantastiskt vad du är intresserad av DIF? Att du aldrig lär dig att hålla dig till ditt?

Last edited:
"Ta ert ansvar nu. Visa hjärta eller lämna vår förening!", fotbollshuliganer är bra jävla pinsamma måste jag säga.

Så det tycker du? Banderollerna var fullt motiverade med tanke på hur laget betett sig, kvalserien är ju ett resultat av bl.a. bristande inställning. Att kräva av laget att dom visar hjärta är snarare en självklarhet..

Säkerligen en underbar klack att ha med sig i medgång men minsta motgång så blir man ju slaktad.

MINSTA motgång? Pröva kronisk motgång, tålamodet räcker inte hur långt som helst, och när laget inte visar lite jävla inställning trots att man ligger jefligt risigt till så ÄR det inte konstigt att folk blir förbannade!

Fantastiskt vad du är intresserad av DIF? Att du aldrig lär dig att hålla dig till ditt?
När jag såg en sådan klassisk huvudstadsgroda, som i ett nafs bekräftar alla fördomar om stockholmslag, skrattade jag gott och ville dela med mig.
Jag kan lova dig att journalisten i Klippan, som berättade om fadäsen i lokaltidningen, skrattade lika gott.

Vad tycker du själv om att lägga ut en sådan text på jumbotronen?

Har dom lagt den texten på jumbotronen så är det inget vidare, jag hade tyckt att den klassiska "DIF mot rubbet" hade varit mera passande...

MINSTA motgång? Pröva kronisk motgång, tålamodet räcker inte hur långt som helst, och när laget inte visar lite jävla inställning trots att man ligger jefligt risigt till så ÄR det inte konstigt att folk blir förbannade!

Du visar åter igen hur pinsamma ni är.
Häng läpp o håll käften istället för o hota spelare och ledare.
D

Du visar åter igen hur pinsamma ni är.
Häng läpp o håll käften istället för o hota spelare och ledare.
D

Tycker du att det är pinsamt att vilja att välbetalda (i dom flesta fall) spelare ska visa lite hjärta och inställning eller söka sig till en annan klubb? Pinsam var det ja...

Tycker du att det är pinsamt att vilja att välbetalda (i dom flesta fall) spelare ska visa lite hjärta och inställning eller söka sig till en annan klubb? Pinsam var det ja...

På det sättet ni gör det på JA, oerhört pinsamt!
Men det är ju inte så otippat att en Djurgårdare inte inser det heller, ni har svårt att fatta när ni är bänga i huvet, inte ens när polisen försöker slå in vett i skallen på er förstår ni.
Inte ens när ni själva gör en propagandafilm om hur duktiga ni är förstår ni att filmen ni själva gjort visar raka motsatsen.
Lohoo-seheeer som Jim Carrey skulle säga.

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti