Elitserietråden 2011-2012!

:rofl:rofl:rofl:rofl:rofl
Vilken jävla tomte.

Lite inkonsekvent, men det är ju slutspel. "Då kan allt hända" :D

Ny match ikväll - ska det bli 3-0 i matcher till SAIK? Såg mycket bra ut sist... :Bugar
Ska dock skona djurgårdsfrugan från hysteriska skrik & svordomar, och gå över till O'Learys Norrmalm istället. Man får ju faktiskt nästan 1 bira/period till samma pris som en PPV hemma. :öl:öl:öl :hihi

1 bira/period till samma pris som en PPV hemma. :öl:öl:öl :hihi

Ja PPV:n är på tok för dyr.. Ölen med :)
Jag kan dock inte gå ut och kolla på mitt lag. Det hade inte fungerat då de spelar som... Jag hade börjat slåss eller med största sannolikhet börjat lipa.

Om någon undrar vilket lag jag antyder så bor jag i huskvarna

Faan, slutspelsnerver? De slåss mer än spelar! :D
Och ölen går fortare, redan inne på 2:a, och 2:a har ju inte börjat...

Jaaaaa!!!!!!! 1-0!!!!! :yoparty

Sköööön bortaseger i lappriket! Bergfast insats av AIK, minus Fasths bizzarra målvakts tavla som ledde till renskändarnas reducering till 2-3. Onödigt spännande...:)

Sköööön bortaseger i lappriket! Bergfast insats av AIK, minus Fasths bizzarra målvakts tavla som ledde till renskändarnas reducering till 2-3. Onödigt spännande...:)

Äh som han sa själv efter matchen.. Man ska väl hålla det lite spännande.. ;)
Nä.. Det där med slutspelshockey är inte kul... Hjärtat i halsgropen konstant...
Idioten som sa att det är nyttigt med sport kan ta sig i röven... Det är fan inte hälsosamt nånstans... :död

Äh som han sa själv efter matchen.. Man ska väl hålla det lite spännande.. ;)
Nä.. Det där med slutspelshockey är inte kul... Hjärtat i halsgropen konstant...
Idioten som sa att det är nyttigt med sport kan ta sig i röven... Det är fan inte hälsosamt nånstans... :död

Sant, tredje perioden efter Fasths tavla var ren ångest...Onödigt att bjuda lappjävlarna på den energikicken...:crash

13823.jpg

:banana

Fan vad jag älskar att vara underdog...undrar om Luleå ångrar sitt val nu?? :hihi

Jaha.

Hur går det i kvalserien imorgon då.
Jurtjyrkogårdens IF gästar Karlskoga, de blir spännande.
Startar med de två på pappret lättaste matcherna, den ena gick åt helvete, hur ska det gå i den andra.

Karlskoga italian divers är inte lätta att möta hemma...mycket hänger på domarna i den matchen, jag håller ändå på filmstjärnorna, vill gärna se DIF åka på torsk.

Här blir det tegera arena och heja fram krigarna mot Timrå.

Fan vad jag älskar att vara underdog...undrar om Luleå ångrar sitt val nu?? :hihi

Fan vad jag hatar när SAIK är favorittippade... nu sällar sig t.o.m. Anders Forsberg till den övriga tränarskaran i Elitserien och skyller på domarna efter gårdagens förlust mot Modo. The bottom is nådd :huvet

SPELA BRA HOCKEY FÖR HELVETE SÅ SLIPPER NI SKYLLA IFRÅN ER!!!!!!!!!!!!! :mad::mad::mad:

Fan vad jag hatar när SAIK är favorittippade... nu sällar sig t.o.m. Anders Forsberg till den övriga tränarskaran i Elitserien och skyller på domarna efter gårdagens förlust mot Modo. The bottom is nådd :huvet

SPELA BRA HOCKEY FÖR HELVETE SÅ SLIPPER NI SKYLLA IFRÅN ER!!!!!!!!!!!!! :mad::mad::mad:

Nåja...vad jag kunde se på bilder/video var förspelet till MODOs mål bakom er kasse en solklar tripping, så helt fel ute är han inte.

Tack och godnatt. Tur att man inte var där och såg skiten.

Gött att VF åker ur nu, så att vi kan fokusera på det som betyder något och är intressant. :)

Karlskoga italian divers är inte lätta att möta hemma...mycket hänger på domarna i den matchen, jag håller ändå på filmstjärnorna, vill gärna se DIF åka på torsk.

Här blir det tegera arena och heja fram krigarna mot Timrå.

Filmstjärnor?
De e krigare inga filmstjärnor.

Djurgårdarna kan inte må värst bra idag, pisk mot "sämsta" laget o bara två pinnar mot näst sämsta :D

Krigare my ass....lirarn' som åkte på "knätacklingen" sist LIF var på plats, och leddes av i värsta James Brown-stuk med knäskada, var ju ihop och slogs med lagkompis på matchvärmning 2 dagar senare, och spelade..

Det var bara en av incidenterna man såg den dagen, mycket folk som låg kvar och siktade på en oscar.... :hihi

Det är ju ingen hemlighet att det är BIKs "vapen" heller.

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti