Elitserietråden 2010/2011!

Jag har ingen annan info än någon annan intresserad. Jag vet bara att ett strykgäng, gärna seriens jumbo, alltid har tre givna poäng att hämta i Karlstad.

Kalla det underskattning eller vad fan som helst, det är ett faktum.

Hata hata HATA GööööteeeeebooooåååårrrrrG! :mad:

Det värsta nu är att tjejen(född räkmånglare)knallar runt med ett överlägset flin bara sådär utan anledning enligt henne...

Blir ingen stock för henne inatt! :gnissla (hmmm.är det hon eller jag som vinner på det? :rolleyes: )

Henrik

Om mindre än 1h börjar slaget om hovet.
Då blir vi varse vem som är bäst (eller iaf har bästa dagsformen...) :rolleyes:

AIK eller..... eehe... AIK :D

Nu kör vi!!! :yoparty
Jag hoppas AIK vinner

Är det någon som har hemadressen till måldomaren? :huvet
Jag kan ta adressen till huvuddomaren också, när vi ändå håller på. :mad:

SKANDALEN PÅ HOVET

Måldomaren missade det solklara målet
Skellefteå blev blåsta på ett solklart mål mot AIK på Hovet.

Joakim Lindströms skott var klart över linjen men, enligt Canal Plus, såg måldomaren helt enkelt inte att pucken var över linjen på sina reprisbilder.

Skellefteå protesterade förgäves och föll med 2-4 efter att Daniel Rudslätt satt slutresultet i öppen kasse.

– De (domarna) har sett sekvensen ett antal gånger och kan konstatera att det är ett feldomslut, det skulle varit mål. Det är naturligtvis beklagligt och vi vill be om ursäkt, säger domarchefen Mikael Ahlström till Sportbladet.

http://www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/sverige/elitserien/skelleftea/article8159153.ab

Last edited:
Å andra sidan...
4-2 el 4-3 innebär fortfarande vinst för AIK... :liiitesupergladkanskedårå

O vad hände efter det då??
Vi åkte ut för exakt allt när Skellefteå inte åkte ut för nått??
Varje gång en Skellefteåspelare tappade balansen åkte nån av AIK-arna ut... Come on...
Man får väl se till att stå på skridskorna lite själva oxå???

Men men... Det är lång väg kvar till säsongsslut... Det finns många matcher som mina grabbar kan förlora eller vinna...
På't bara... :D

I morgon tar AIK tre nya, friska poäng i LLA. Jag kommer att tvingas se eländet på plats. :fyllisar

Jag fattar fortfarande inte vad renfösarna gafflar om? Det finns ett lag som heter AIK och ett som heter Skellefteå. Vad är problemet?

Jajaaaa, jag gnäller inte om det... Ska vi ägna oss åt hårklyveri så: AIK IF är AIK IF och Skellefteå AIK är Skellefteå AIK :tummenupp :D

Oavsett vad gnäller jag inte på "laget" AIK. Jag gnäller på en sopig domare som i stridens hetta inte har stake nog att erkänna ett solklart mål.

Och ja... jag GNÄÄÄÄÄÄLLER!!!!!!!!!!! Bääääähähähäääääää!!!!!!!!! :4skrika: :6surkart

Nu ska vi inte sprida lögner här. AIK är AIK, och Skellefteå AIK är Skellefteå AIK. Vad AIK IF är för nåt vet nog bara du.

Säker på att du är AIK:are? :va

AIK Ishockeyförening, vanligtvis kallad AIK Hockey eller bara AIK, är en förening inom AIK. Herrlagets verksamhet startade 1921 och damlagets verksamhet startade 1998. Klubben spelar sina hemmamatcher på Johanneshovs Isstadion (i folkmun kallad "Hovet"), som tar 8090 åskådare. Klubben har tagit sju SM-guld och förlorat SM-finalen fem gånger. Senaste gången AIK blev svenska mästare var säsongen 1983/1984 när man vann finalserien mot Djurgården Hockey med 3-0 i matcher. Detta var även den senaste SM-finalen AIK har spelat. Herrlaget kommer säsongen 2010/2011 att göra sin första säsong i Elitserien, sedan säsongen 2001/2002.

Källa:
http://www.aikhockey.se/Om-AIK/

:FU

Gött med 3 friska poäng igår !!! Rätt spelare som gör mål oxå :banana:banana
Jag har sällan sett en så usel match, dock.
Två fjösare som Toskala tappade in och ett stenhård skott i ribban som studsade tillbaka mellan Salaks benskydd i slutminuten gör att AIK förtjänade att vinna, enligt min uppfattning.

Men skitmatcher som man vinner räknas också.
Jag tycker dock inte Färjestad ska vara särskilt förvånade över att det endast sitter 4000 pers på läktarna (även om den officiella, Bagdad-Bob-publiksiffran är 6000).
Inte en tackling, noll tempo, brända chanser och allmänt urtråkigt.

Jag har sällan sett en så usel match, dock.
Två fjösare som Toskala tappade in och ett stenhård skott i ribban som studsade tillbaka mellan Salaks benskydd i slutminuten gör att AIK förtjänade att vinna, enligt min uppfattning.

Men skitmatcher som man vinner räknas också.
Jag tycker dock inte Färjestad ska vara särskilt förvånade över att det endast sitter 4000 pers på läktarna (även om den officiella, Bagdad-Bob-publiksiffran är 6000).
Inte en tackling, noll tempo, brända chanser och allmänt urtråkigt.

Jag hörde matchen via SR, deras kommentatorer är så dåliga så man vill gråta men vad gör man när man inte har canalplus och bredbandet inte klarar att man kollar via webben, dock låter det ju som jag inte missade något :tummenupp:tummenupp gott med 3 poäng iallafall :banana:banana

Back