Säker tvåa, garanterat.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Säker tvåa, garanterat.
Nej, men det är otroligt störande att alla stryklag ALLTID vinner i LLA.
Säker tvåa, garanterat.
Jag fattar fortfarande inte vad renfösarna gafflar om? Det finns ett lag som heter AIK och ett som heter Skellefteå. Vad är problemet?Originalet är alltid bättre än kopian, vilket bevisades på hovet igår.
Jag fattar fortfarande inte vad renfösarna gafflar om? Det finns ett lag som heter AIK och ett som heter Skellefteå. Vad är problemet?
Jajaaaa, jag gnäller inte om det... Ska vi ägna oss åt hårklyveri så: AIK IF är AIK IF och Skellefteå AIK är Skellefteå AIK![]()
![]()
Nu ska vi inte sprida lögner här. AIK är AIK, och Skellefteå AIK är Skellefteå AIK. Vad AIK IF är för nåt vet nog bara du.
Vi hjälper gärna en vän i nöd. Välkommen att hämta tre nya friska poäng på annandagen!Jo, Frölunda borde ju vilka sopor som helst slå!
Oh, wait...
Jag har sällan sett en så usel match, dock.Gött med 3 friska poäng igår !!! Rätt spelare som gör mål oxå![]()
Jag har sällan sett en så usel match, dock.
Två fjösare som Toskala tappade in och ett stenhård skott i ribban som studsade tillbaka mellan Salaks benskydd i slutminuten gör att AIK förtjänade att vinna, enligt min uppfattning.
Men skitmatcher som man vinner räknas också.
Jag tycker dock inte Färjestad ska vara särskilt förvånade över att det endast sitter 4000 pers på läktarna (även om den officiella, Bagdad-Bob-publiksiffran är 6000).
Inte en tackling, noll tempo, brända chanser och allmänt urtråkigt.
Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma
När en hojfirma i Tombolo i... |
|
Äldre än en gentleman
Vi har fotograferat en 100 ... |
|
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |