Elitserietråden 2010/2011!

Japp, och resten av laget stod å sov mest :mad:. Tur man har seriebiljett så man kan se eländet :huvet men det är nu man ska stötta laget, för denna säsong kan det inte bli sämre, de ligger redan på 12 plats

Var det Johan Hålqvist som stod i mål igen?
Yes. Han får ju bara ~101kkr per match om man ponerar att han han lirar 45 matcher per säsong med sin smutta månadslön på 380kkr.

Ödesmatch idag.

Undrar när Ahdrian får gå?
Snart förhoppningsvis. Är inte sugen på att gå på fler Idol-events när hela laget är baktunga p.g.a tunga portmonnäer i hockeybrallorna.

Last edited:
Yes. Han får ju bara ~101kkr per match om man ponerar att han han lirar 45 matcher per säsong med sin smutta månadslön på 380kkr.

Ödesmatch idag.

Snart förhoppningsvis. Är inte sugen på att gå på fler Idol-events när hela laget är baktunga p.g.a tunga portmonnäer i hockeybrallorna.

Då förstår jag varför det gick lite tungt för dom hemma mot SAIK senast...de hade plånböckerna på sig :)

Det ser mörkt ut för sillstryparna i Globen... 3-1 till DIF just nu.
Motivation slår plånbok...hrm...klass?

Bättre för Skellefteå då, 2-0 hemma mot Södertälje :D Det enda abret var väl att SAIK inte lyckades göra fler mål, spelmässigt var "vi" totalt överlägsna, Hadelöv somnade nästan bitvis i målet. Bra att båda målen kom i PP ändå, där de varit hrm... inte så bra... tidigare... :rolleyes:

Södertälje övertygade inte någonstans. Jo förresten. Målvakten gjorde en kämpainsats :tummenupp

Då förstår jag varför det gick lite tungt för dom hemma mot SAIK senast...de hade plånböckerna på sig :)

Det ser mörkt ut för sillstryparna i Globen... 3-1 till DIF just nu.
Motivation slår plånbok...hrm...klass?

Nja nu spelas matchen på Hovet, men ändå...:) Och ÅTERIGEN så slutar DIF att spela när det är en period kvar...:huvet

Underbar vändning mot BIF igår!:tummenupp:) Även om inte verkar som att det var något skönspel...

Underbar vändning mot BIF igår!:tummenupp:) Även om inte verkar som att det var något skönspel...

Ja då får jag väl gratulera till seger mot Linköping oxå då. :tummenupp
Frugan e Stockholmare, så man tvingas ju smyghålla på DIF, när ni inte spelar mot Skellefteå vill säga. :rolleyes: Nån måtta får det ju va... :D

Inga större problem för Skellefteå AIK att tvåla dit sillstryparna heller. :hihi

Jag tycker det ser grymt bra ut just nu. Norrlänningarna i topp! :yoparty

AKTUELL TABELL - söndag 31 / 10 2010
1. Luleå 36p
2. Skellefteå 30p
3. Färjestad 29p
4. HV 71 26p
5. Linköping 25p
6. Timrå 24p
7. Djurgården 22p
8. Brynäs 22p
---------------------------
9. Södertälje 20p
10. Modo 19p
11. AIK 19p
12. Frölunda 16p

Jag tycker det ser grymt bra ut just nu. Norrlänningarna i topp! :yoparty

AKTUELL TABELL - söndag 31 / 10 2010
1. Luleå 36p
2. Skellefteå 30p
3. Färjestad 29p
4. HV 71 26p
5. Linköping 25p
6. Timrå 24p
7. Djurgården 22p
8. Brynäs 22p
9. Södertälje 20p
10. Modo 19p
11. AIK 19p
12. Frölunda 16p

:Bugar:yoparty:banana:tummenupp

Alla bottenlag kan iallafall trösta sig med att de kan åka till Karlstad och hämta tre givna poäng, även om de får stryk i alla andra matcher.

Kan för övrigt meddela att Richard Wallin grinar om fegt spel i lokalblaskan. Han borde kanske bekymra sig mer om att inte åka och stirra i isen i fortsättningen.

Edit: Om Frööööööööööööööööööööööööööööööööööööööluuuuuuuuuuuuuuundaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa får stryk i kväll, sparkas de osparkbara tränarna då? Eller Glenn Ahdrian själv?

Last edited:
Back