Elitserietråden 2010/2011!

D I F:yoparty:Bugar:tummenupp

Se upp bönder, here we go again!

Då var helvetet igång igen :brinnerup

Japp!

Lyckligtvis bor jag i Umeå, där vi inte spelar ishockey!

Vi har förvisso ett lag som har som slogan "Björklöven, snart på en ute-rink nära dig!"

Jag kollar i tråden bara för att mina jobbarkompisar är hockeyintresserade och det är alltid kul att mobba dom när det har gått dåligt.

En håller på Timrå, en på Björklöven, och ett gäng på Skellefteå AIK.

Så skön seger i torsdags, hoppas på repris idag mot SSK. Sanny gör "gamewinninggoal" igen:banana:banana:rolleyes:

Den vackraste dagen på många år! Djürgården sodomerat så illa att dom kommer ta in vatten i veckor framöver. Djürgårdsläktaren dränkt i tårar och snor....:arsele

:DJag kommer sova SÅ gott i natt!:D

Ja, det var ett riktigt jeffla bottennapp igår, tyvärr kan jag inte påstå att resultatet var orättvist på något sätt... Djurgårn var inte bra igår och det är bara att gratulera...:zpy:zpy:zpy

Ja, det var ett riktigt jeffla bottennapp igår, tyvärr kan jag inte påstå att resultatet var orättvist på något sätt... Djurgårn var inte bra igår och det är bara att gratulera...:zpy:zpy:zpy

Vi är vackrast vi är bäst...

AAAAAAAAAAAAAAAAIIIIIIIIIIIIIIIIIIKKKKKKKKKKKKKKK

;)

Jaja. Sen lär vi åka på stryk resten av säsongen..
:säljersittsäsongskortbilligtdå ;)

Vi är vackrast vi är bäst...

AAAAAAAAAAAAAAAAIIIIIIIIIIIIIIIIIIKKKKKKKKKKKKKKK

;)

Jaja. Sen lär vi åka på stryk resten av säsongen..
:säljersittsäsongskortbilligtdå ;)

Varsegod, ett kok stryk serverat från Skellefteå AIK :D
...å nu börjar jag faktiskt tycka lite synd om DIF, dessutom. Vad är det som händer? :confused:

Bra jobbat FBK :tummenupp
"Veckans citat" Vi kan ju inte förlora mot LHC - Jonas Junland 2010.09.30

Svar på tal = 0-4 :yoparty

Varsegod, ett kok stryk serverat från Skellefteå AIK :D
...å nu börjar jag faktiskt tycka lite synd om DIF, dessutom. Vad är det som händer? :confused:

Du menar bortsett från att vi spelar dåligt?:huvet Bra fråga, försvarsspelet stämmer inte, men å andra sidan så stämmer inte anfallsspelet heller...:näsblod Passningsspelet suger också...:död

Lyckligtvis bor jag i Umeå, där vi inte spelar ishockey!

Ähh, va int så moloken nu! Jag VET att du håller på Lööööven, det e ba liite jobbigt för er just nu... :krama

Skellefteå AIK gnetade i 16 år innan de hittade upp till finrummet igen. Och titta, ikväll tvålade vi dit Brynäs ordentligt! :D

AAAAIIIIKKKK!!!! :yoparty
och Solna AIK kan få tillbaks namnet AIK när de tvålar dit oss :FU

Back