Elitserietråden 2009/2010!

Ja jävlar. Att VF torska (igen) är en sak som gör mig förbannad. Att HV vinner stort gör mig också lite tjurig. Men att FBK åker dit så INNI är riktigt gött... :tungan

Men, vad händer den här säsongen såhär långt? Inget "stämmer"!

Ja jävlar. Att VF torska (igen) är en sak som gör mig förbannad. Att HV vinner stort gör mig också lite tjurig. Men att FBK åker dit så INNI är riktigt gött... :tungan

Men, vad händer den här säsongen såhär långt? Inget "stämmer"!

Jo men så brukar det vara i början, så det stämmer ju precis.:)

Tre nya sköna poäng fast den matchen går väl inte till historien som en skönspelande sådan.

Jefla duttande, smått spelat, ptja jag dristar mig till att säga tjejhockey - i ordets värsta bemärkelse.

Kudden :kär:kär:kär:pussa

På lördag kommer det ännu en ny skön seger!!

Tre nya sköna poäng fast den matchen går väl inte till historien som en skönspelande sådan.

Jefla duttande, smått spelat, ptja jag dristar mig till att säga tjejhockey - i ordets värsta bemärkelse.

Kudden :kär:kär:kär:pussa

På lördag kommer det ännu en ny skön seger!!

Jamen grattis då för faaan... Säger det igen, ingen trend ännu annat än att de där jevla frimicklarna i hiv71 verkar vara på hugget... DIF blandar högt opch lågt som vanligt!:yoparty

Se där, det dök upp prima biljetter till dagens match i LLA. Krogen vid halv tre, fyllebuss till arenan. :)

Att du bara orkar...
Jag är uthållig.

Du brukar ju framhålla vilka usla klackar exempelvis Färjestad brukar mobilisera på bortamatcher.
Djurgårdens FC:s klack i Karlstad bestod av några vilsna själar med en flagga med en jättehäftig döskalle på. Jag vet inte om de verkligen var DFC-fans eller om det var en delegation från De stummas riksförbund, men du kanske vet?

Jag är uthållig.

Du brukar ju framhålla vilka usla klackar exempelvis Färjestad brukar mobilisera på bortamatcher.
Djurgårdens FC:s klack i Karlstad bestod av några vilsna själar med en flagga med en jättehäftig döskalle på. Jag vet inte om de verkligen var DFC-fans eller om det var en delegation från De stummas riksförbund, men du kanske vet?

Jag visste det... Att gå i polemik med dig är som att förhandla med djävulen själv. Du svarar med andra påhopp istället för ämnet i sig. Denna gång var det ämnet fotbollsklack som du kallar det. Eftersom du fortfarande inte förstår att en äkta Djurgårdare inte gör skillnad på om de står i en fotbollsklack eller en hockeyklack så lägger jag ner att försöka ngt mer.
Att jag ska ha hävdat att vi alltid har en stor bortaklack är lögn, jag har bara konstaterat att Färjestad har en dålig klack när ni spelar i Stockholm. Brynäs brukar vara bra, Hiv71 likaså och Leksand på sin storhetstid ska vi inte snacka om. Vilken klack! Däremot är vi skitbra hemma. Och du! Jag såg några fotbolls tröjor och halsdukar senast... Hemskt va?

Hockeymässigt så kommer DIF att vara i mellanskiktet denna säsong, men vi bygger för framtiden!

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT