Elitserietråden 2008/2009

Vi var som sagt snygga & smarta :)
Tillskilnad från er som är: tjocka,fula, blåsta & framförallt PINSAMMA!

Lev i din lilla bubbla nere i er skithåla där de tydligen måste ta in shemales i klacken.
Vi klarar oss så bra att vi hellre ger er som en gåva till Danskarna.

Lev i din lilla bubbla nere i er skithåla där de tydligen måste ta in shemales i klacken.
Vi klarar oss så bra att vi hellre ger er som en gåva till Danskarna.

Ja skåne till danmark det hade varit bra.. :)
Å nä inga shemales här inte, men ni har väl gott om dom?!

Min pappa är ändå starkare än eran pappa :rolleyes:

Nä, om man skulle åka och kolla när Stockholms Stolthet tar sig an Lkpg ikväll kanske.

Min pappa är ändå starkare än eran pappa :rolleyes:

Nä, om man skulle åka och kolla när Stockholms Stolthet tar sig an Lkpg ikväll kanske.

Förvånar mig inte om Djurgården tar hem det ikväll. VI har haft svårt mot dom, och dom har allt i världen att kämpa för. Hoppas bara Linköping kommer dit och förväntar sig en tuff match och inte tror den är vunnen på förtid.

Ok vi är tjocka, men ni är fula och vi kan banta...:arsele

Sämre klack än Mjölby! Ja ni har sämre klack än Mjölby! Sämre klack än Mjöööölby :arsele

Å nä inga shemales här inte, men ni har väl gott om dom?!

Har denna eka i Ä-holm någong gång?

Melodi: Staffan var en stalledräng.

LHC är fucking shit
Alltid saknat heder
Snor vår sång, gång på gång
Vilka jävla seder
Tror att ni kan bli som oss
Vi är stolta Angel Island Army

LHC er tid blir svår
Saknar traditioner
Stackars er om fem sex år
Bara skuldmiljoner
Köpa hit och köpa dit
Snart så står ni där och tigger kred-it

Klockren i.a.f :)

Lönekuvertet hade mer eller mindre exlploderat :tummenupp

Last edited:
Sämre klack än Mjölby! Ja ni har sämre klack än Mjölby! Sämre klack än Mjöööölby :arsele

Har denna eka i Ä-holm någong gång?

Melodi: Staffan var en stalledräng.

LHC är fucking shit
Alltid saknat heder
Snor vår sång, gång på gång
Vilka jävla seder
Tror att ni kan bli som oss
Vi är stolta Angel Island Army

LHC er tid blir svår
Saknar traditioner
Stackars er om fem sex år
Bara skuldmiljoner
Köpa hit och köpa dit
Snart så står ni där och tigger kred-it

Klockren i.a.f :)

Lönekuvertet hade mer eller mindre exlploderat :tummenupp

Ja den är så sjukt bra, stämmer ju så bra oxå.. fan inte många som kan den.. Gött att se att det är en till :)
Om dom hade, feta löner i danmark.. det var tider när man jobbade där :) hehe

lilla ynkliga förlorar mot botten laget haha, å ni ska va serieledare, å ni ska va serieledare, å ha ha ha

Äntligen!:krama :banana :tummenupp :D :fyllisar

Ja, det skulle vara skönt med bara sittplatspublik, lungt och stillsamt så man kan äta sina korv med bröd och dricka kaffe i lugn och ro. prata stillsamt med sin bänkgranne. Höra spelarna tala fint till varandra ute på plan.
Ja det var bättre förr. Då var det uterinkar -20 och herrar i hatt och överrock som inte förivrade sig.

Ja, det skulle vara skönt med bara sittplatspublik, lungt och stillsamt så man kan äta sina korv med bröd och dricka kaffe i lugn och ro. prata stillsamt med sin bänkgranne. Höra spelarna tala fint till varandra ute på plan.
Ja det var bättre förr. Då var det uterinkar -20 och herrar i hatt och överrock som inte förivrade sig.

:rock

Nu ska ni upp några placeringar på bekostnad på ............. så e ordningen återställd!!

Vill du ha det lugnt & stillsamt kan du ju gå på bio,...
Du har ju verkligen missat hela poängen med hockey..
Går man dit för att käka korv & dricka kaffe kan man stanna hemma, då är man för gammmmal för det (eller kanske för tråkig)!
Man ska inte höra ett ljud från isen, klacken ska eka i hallen 20 min innan match star & 10 min efter slutsignal då är man på riktig hockey! :)
Välkommna till Ä-holm så ska ni få se hur det går till när ett riktigt hockey lag spelar, som har hjärta, traditioner & en riktigt bra klack å publik!
Ps: här nere har vi det ni andra saknar... Känsla, kärlek & framför allt hjärta :ds

Last edited:
Går man dit för att käka korv & dricka kaffe kan man stanna hemma, då är man för gammmmal för det (eller kanske för tråkig)!
Man ska inte höra ett ljud från isen, klacken ska eka i hallen 20 min innan match star & 10 min efter slutsignal då är man på riktig hockey! :)
Välkommna till Ä-holm så ska ni få se hur det går till när ett riktigt hockey lag spelar, som har hjärta, traditioner & en riktigt bra klack å publik!

Hört talas om ironi?

Du har missat det där med ironi i Tomas inlägg va?:)

Nyheter
Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!