Westerlund
Ny medlem
Det e bättre ni 2 lägger ner, så följer du med till is-ladan på Lördag istället.Hmm hur då?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Det e bättre ni 2 lägger ner, så följer du med till is-ladan på Lördag istället.Hmm hur då?
Det e bättre ni 2 lägger ner, så följer du med till is-ladan på Lördag istället.
Då ses vi där då.Va ska jag följa med dit? Är väl självklart att man ska dit..
Hmm hur då?
Va ska jag följa med dit? Är väl självklart att man ska dit..
....ner.
Är det kvalserien du pratar om?![]()
![]()
...gamla fiina Djurgårn vann!![]()
Absolut inte.... Vi ska ha guldet!
Ja sorgligt nog vann animal farm...
Dock inte rätt vist men inte allt som är det, men att rögle tar guldet i år är jäkligt rättvist![]()
Inför elitseriesäsongen 08/09 var jag lite kluven vem jag skulle hålla på... Innan var det enkelt; Brynäs i elitserien och Rögle i allsvenskan. Men nu är det lite svårare, men självklart önskar jag att Rögle får stanna i eliten. Men du måste fan inse fakta; Rögle tar inget jävla guld. Det är bättre att vara ödmjuk och hoppas på en säsong till i elitserien, än att vara så inskränkt och VETA att de tar guld.
Men vi håller tummarna att de slipper kvalet.
Skål?![]()
Haha jag tror inte hellre guldet är så troligt men man måste hoppas
Är nöjd så länge vi slipper kvala för att hålla oss kvar & skulle vi gå till slutspel är det bara jäkligt kul men ser inte ljust ut som det är nu, Men ljust är det ju för malmö iafhahaha det bästa som någonsin hänt i hockey sverige, det sämsta laget genom tiderna försvinner iaf för ett tag
![]()
Det är sant! Jag tänkte köpa Carl Söderberg så att han kan påta i mina rabatter framåt vårkanten. 80:- spänn svart. Bra deal!
Sen kan man se det såhär: skulle Rögle hamna i kvalserien så får de i alla fall in lite mer pengar i form av biljettintäkter. Man måste se positivt på allt.
Men jag måste bara inflika att jag ser hellre att det intetsägande LHC tar SM-guld före HV. Fy fan som jag hatar HV. Det värker i hela kroppen. Men som jag sa; man måste se positivt på allt och skulle LHC losa SM-guld, så gör även Jämtin det. Och han hatar jag mer än HV. Om det är möjligt...
![]()
...gamla fiina Djurgårn vann!![]()
Va du skojar ska du betala för honom?! du borde få betalt för att du tar imot honom ju![]()
Hmm jo men jag ser hellre att vi är utan dom pengarna..
Nä fy fan vilket lag som helst får ta guldet utom lhc pack & djurgården..
helst rögle annars hade jag nog gärna sett att det gick till brynäs![]()
Fan man kan inte önska det till konkurenter men nu får det ju bli så ändå![]()
Som att välja mellan pest och kolera. LHC är väl hockeyns motsvarighet till fotbollens ängagäng, och när man läser inlägg från LHC-anhängare som "Mr.Q" så undrar man vad det är för pubertala missfoster som deras "klack" består av. Men att de missat guldet 2 år i rad är väl inte enbart pga av inavel bland supportrarna utan kanske rent av lite otur. Så vi kan väl visa "Mr.Qk" vår medmänsklighet och förklara för honom alla duger som de är. Även om de är från Linköpingstrakten. Och hoppas att om nå´t lag ska vinna utöver Brynäs och Rögle (och det ser ju onekligen mörkt ut) så kan det var vilket lag som helst utom HV.
Låter det som en bra plan, R6Sandra?![]()
som våran ena klack sång lyder
Vi har fostrat vi har skapat vi har alltid malmö hatat (skulle lika så gärna kunna säga Lhc eller dif där) Lhc har inga traditioner dom saknar precis allt samma med djurgården därför tycker jag inte dom är värdiga guldet oavsett.
om inte rögle eller brynäs tar det så vilket lag som utom Lhc & Dif..
DIF har förvisso traditioner, men de är ju stockholmare så dem kan man skita i rent generellt. Men kan du inte baka in HV i din hatlista bara för att göra mig nöjd?
Var nu inte så svår...
som våran ena klack sång lyder
Vi har fostrat vi har skapat vi har alltid malmö hatat (skulle lika så gärna kunna säga Lhc eller dif där) Lhc har inga traditioner dom saknar precis allt samma med djurgården därför tycker jag inte dom är värdiga guldet oavsett.
om inte rögle eller brynäs tar det så vilket lag som utom Lhc & Dif..
Jo för hockeyns mecka näst efter Toronto måste ju vara Ängelholm.
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |