Elitserietråden 2008/2009

Du jag är duktigt säker på att jag har helt rätt!
Å jo linköpnings "supportrar" var nere redan dagen innan. (som åkt ner med bil/mini buss)
När jag var på palleten (hotelet som era spelare bode på) för att sancka med zake (zakrisson) så stod dom redan utanför, då skanderades det något till zake oxå pga att han träffade mig han tog det lugnt å förklarade hur det låg till sov. er så kallade "supportrar"dom bode på hotel lilton mellan fredag & lördag.
Å det var bråk redan på den kvällen, gjordes upp vid å-promenaden var då 6st från LHC.
Lördagen var det kl 11.30 som gällde i danmark å då var det 17st från LHC.

Sen att ni hoppar på era egna spelare för att dom känner folk i samma stad eller fikar med någon det förklarar ju oxå hur mkt supportrar ni är..
Men rånarluva och smällare är hockeykultur, eller? för det var ju så era fina gossar såg ut.

Linköping Fanatics ett pojkgäng utan vett
Kasta smällare på barnen, vilket j-la sätt
Ni skulle ner och sjunga försökte bli som oss
Men när ni inte kunde det så börja ni att slåss

vill du diskutera vidare så ta det i PM behöver ju inte fylla massa sidor i tråden, alla vet ju ändå redan att ni är pack!

Blir så trött på dig. Du vet inget.
Det var inga supportrar från Linköping som åkt till Danmark. Alla som var i arenan med oss åkte också i bussarna ner som avgick 0900 på Lördags morgonen.

Zacke är ju publik favorit i Linköping så jag kan garantera att ingen från oss skulle säga nått ont om honom när dom träffar honom.
Vet faktisk inte vilka som varit där och bråkat, men det är då inga från Linköping.

Men fortsätt lyssna på vad alla andra säger och sprid lögner. Du är bra på det. Men att säga att du vet, det var det ynkligaste jag hört. För det du säger finns inte på denna karta. Du kan ju forska vidare i det här och ta reda på fakta om vilka det var som har varit nere och bråkat i Ängelholm. Sen skulle jag gärna vilja veta vilka som hånat Zacke då jag själv skulle ta ett snack med dom. Men det är ju säkert Linköpings folk eller hur, kan ju inte vara någon annan !!!

Det är ju generellt ett av de största problemen, både i hockeyrinkar och när man vill ordna en liten fest eller nåt; Attackerande poliser. Ständigt dessa attackerande poliser. Hur skall vi komma tillrätta med de attackerande poliserna?
ja vi såmm är stå platts publik måsste få jöra såmm vi vill utan att snutten ska attakera oss!!!!!!!1111111111

Blir så trött på dig. Du vet inget.
Det var inga supportrar från Linköping som åkt till Danmark. Alla som var i arenan med oss åkte också i bussarna ner som avgick 0900 på Lördags morgonen.

Zacke är ju publik favorit i Linköping så jag kan garantera att ingen från oss skulle säga nått ont om honom när dom träffar honom.
Vet faktisk inte vilka som varit där och bråkat, men det är då inga från Linköping.

Men fortsätt lyssna på vad alla andra säger och sprid lögner. Du är bra på det. Men att säga att du vet, det var det ynkligaste jag hört. För det du säger finns inte på denna karta. Du kan ju forska vidare i det här och ta reda på fakta om vilka det var som har varit nere och bråkat i Ängelholm. Sen skulle jag gärna vilja veta vilka som hånat Zacke då jag själv skulle ta ett snack med dom. Men det är ju säkert Linköpings folk eller hur, kan ju inte vara någon annan !!!

Jag eller nä FC köpenhamn har tfn nr till 3av dom å dom har bostads adress i linköping, minibussen dom åkte ner var hyrd på en firma i linköping även statoils hyrbil som dom hade!
Men tydligen är det inte linköpingsbor enligt dig.. mkt underligt..
Fråga zake när du träffar honom ute eller nått liknande ifall det inte stod hyrd statoil linköping m.m på bil & liknande!
Hälsa från mig eller säg hans ex så vet han!

Jag eller nä FC köpenhamn har tfn nr till 3av dom å dom har bostads adress i linköping, minibussen dom åkte ner var hyrd på en firma i linköping även statoils hyrbil som dom hade!
Men tydligen är det inte linköpingsbor enligt dig.. mkt underligt..
Fråga zake när du träffar honom ute eller nått liknande ifall det inte stod hyrd statoil linköping m.m på bil & liknande!
Hälsa från mig eller säg hans ex så vet han!

Kanske var Zackes egna polare från Linköping som var nere och bråkade i Ängelholm, vad vet jag.

Har ringt runt bland några av Linköpings Kat-c supportrar. Och det är inga därifrån som varit nere dagarna innan. Och det är inga från oss i White lions eller Fanatics som varit dät heller. Inget slagsmål var bestämt i Danmark.
Dom sa att dom haft kontakt med Frontline, men inget bestämdes och det var aldrig tal om något slagsmål i Köpenhamn.

Så jag undrar också vilka det är du säger har varit nere och bråkat, spöken ?
Jag brukar ju träffa Zacke rätt ofta på fester här i stan så jag ska nog ta ett snack med honom nästa gång. Och ja jag ska hälsa från dig. Du kan ju pm ditt namn så jag vet vem jag ska referera till.
Sen kan du gärna få ta reda på dessa 3 telefon nummer du tydligen hade så ska jag ta reda på det. För alla jag pratat med säger att det är skitsnack att några från Linköpings supportrar varit nere redan på Fredagen.

Bara tråkigt att som supporter få höra massor med skit som jag vet inte stämmer. Sen finns det alltid flera versioner av allt, det vet jag. Sanningen brukar ligga någonstans därimellan..

Kanske var Zackes egna polare från Linköping som var nere och bråkade i Ängelholm, vad vet jag.

Har ringt runt bland några av Linköpings Kat-c supportrar. Och det är inga därifrån som varit nere dagarna innan. Och det är inga från oss i White lions eller Fanatics som varit dät heller. Inget slagsmål var bestämt i Danmark.
Dom sa att dom haft kontakt med Frontline, men inget bestämdes och det var aldrig tal om något slagsmål i Köpenhamn.

Så jag undrar också vilka det är du säger har varit nere och bråkat, spöken ?
Jag brukar ju träffa Zacke rätt ofta på fester här i stan så jag ska nog ta ett snack med honom nästa gång. Och ja jag ska hälsa från dig. Du kan ju pm ditt namn så jag vet vem jag ska referera till.
Sen kan du gärna få ta reda på dessa 3 telefon nummer du tydligen hade så ska jag ta reda på det. För alla jag pratat med säger att det är skitsnack att några från Linköpings supportrar varit nere redan på Fredagen.

Bara tråkigt att som supporter få höra massor med skit som jag vet inte stämmer. Sen finns det alltid flera versioner av allt, det vet jag. Sanningen brukar ligga någonstans därimellan..

Inte i köpenhamn, det var i helsingör.
Haft kontakt med är frontline HIF stämmer inte, en av dom är därifrån resterand var FC Köpenhamn!
Ta det i pm om vi ska diskutera det här nått mer.

Väldigt nöjd som Frölundasupporter ikväll domarna i elitserien håller världsklass.

VÄRLDSKLASS!!! :arsele
Ibland känns livet inte rättvist helt enkelt. Det bara är så. :pannkyss

Håller du inte med om att det var blockering då? :D Ulf Rönnmark höll bra nivå i Läkerolen han också :rolleyes:

En KLOCKREN blockering :FU :rolleyes:
Som Skellefteå-supporter är det bara att le & tacka för julklappen. :tomten

Bifogat

• Frölunda-SAIK.jpg
    Frölunda-SAIK.jpg
    72 KB · Visningar: 27
Last edited:
Hålller fullständigt med om Rönnmark, trots att det kanske var till DIF:s fördel så blåste han sönder matchen. Till och med kommentatorerna i Tv ställde sig undrande till hans agerande.
DIF skänkte bort segern, men klacken dominerade och skötte sig enligt uppgift bra där uppe. Inte alla klackar som gjorde denna lördag...

Inte i köpenhamn, det var i helsingör.
Haft kontakt med är frontline HIF stämmer inte, en av dom är därifrån resterand var FC Köpenhamn!
Ta det i pm om vi ska diskutera det här nått mer.

Nu har jag tagit reda på fakta, så nu kan du ju komma till kritan och säga att det du skriver är rent struntprat.

Inga supportrar fån Linköping har varit nere dagen innan. Alla supportrar som var i Ängelholm åkte också dit under Lördags morgonen.
Minibussen som du sett. Ja den var hyrd av LHC där folk tillhörande organisationen LHC åkt i. Dom 6 personer som var ute i Ängelholm dagen innan macth (fredag) var LHC spelare som gått ut för att äta och tydligen druckit lite för mycket också. Vilket inte är okej någonstans när man är elitspelare och spelar för Linköping.

Så är det några som bråkat dagen innan, ja då är det tyvärr spelare från Linköping, vilket jag inte tror ett dugg på. Så du får nog kolla dina källor lite bättre och inte lyssna på all skit du hör, för det blir inte rättvist för någon.

Nu har du korrekta uppgifter här. Som du gärna får dubbelkolla och sprida vidare till dina vänner som sprider någon annan skit. Men visst låter det bättre med din version, så fortsätt med den du..
Sen kan du ju läsa på dit eget skit foruim AIA om vilka som sjöng bäst under matchen. Ni är ingenting, vi är LINKÖPING.

Nu vet ju alla hur mycket skit du skriver. Fakta är A och O om man vill ha en trovärdig story som håller...

Se så, spring spring

Ni som står på ståplats och kastar saker på varandra, bestämmer träff för att slåss (!), tycker att polisen attackerar er och skriver på internetforum att ni "sjöng ut" varandra (vad nu det är :va ), får man fråga hur gamla ni är?

Är det ingen av er som någon gång skäms över att ni beter er som dagisbarn?

Ni som står på ståplats och kastar saker på varandra, bestämmer träff för att slåss (!), tycker att polisen attackerar er och skriver på internetforum att ni "sjöng ut" varandra (vad nu det är :va ), får man fråga hur gamla ni är?

App, app, app. Jag har tre barn på dagis och inget av dem beter sig som trattskallarna du refererar till. :mattias

Nu har jag tagit reda på fakta, så nu kan du ju komma till kritan och säga att det du skriver är rent struntprat.

Inga supportrar fån Linköping har varit nere dagen innan. Alla supportrar som var i Ängelholm åkte också dit under Lördags morgonen.
Minibussen som du sett. Ja den var hyrd av LHC där folk tillhörande organisationen LHC åkt i. Dom 6 personer som var ute i Ängelholm dagen innan macth (fredag) var LHC spelare som gått ut för att äta och tydligen druckit lite för mycket också. Vilket inte är okej någonstans när man är elitspelare och spelar för Linköping.

Så är det några som bråkat dagen innan, ja då är det tyvärr spelare från Linköping, vilket jag inte tror ett dugg på. Så du får nog kolla dina källor lite bättre och inte lyssna på all skit du hör, för det blir inte rättvist för någon.

Nu har du korrekta uppgifter här. Som du gärna får dubbelkolla och sprida vidare till dina vänner som sprider någon annan skit. Men visst låter det bättre med din version, så fortsätt med den du..
Sen kan du ju läsa på dit eget skit foruim AIA om vilka som sjöng bäst under matchen. Ni är ingenting, vi är LINKÖPING.

Nu vet ju alla hur mycket skit du skriver. Fakta är A och O om man vill ha en trovärdig story som håller...

Se så, spring spring

Suck... Du var inte nere på fredagen så utala dig inte ist!
Då var det folk som utgav sig för att vara från linköping, visst stor risk...
Hur som så gick det till så jag var där, jag såg det men var inte med i något bråk! Vi var 25 pers från AIA som var där när det hände för att dricka lite öl innan matchen, det andra var FC Köpenhamn & 1 från frontline HIF som var med oss & det var dom som var med i bråket.
Å undrar vilka som sprang, inte var det AIA, FC Köpenhamn eller Frontline för det var LHC...
Men denna diskutionen kommer ingen stans ändå, ligger på lekisnivå.
Hur som tro vad du vill, självklart vill man försvara sitt lag/supportrar.
Men så gick det till!

Jag tycker polisen agerar helt rätt!
Ja nivån är som på dagis.
Men det har alltid funnits supporter bråk & det kommer man aldrig komma ifrån. Att klackarna pratar om att sjunga ut varandra, ja det har oxå varit så i alla tider.
Kasta saker är inget AIA håller på med iaf, men visst finns det säker dom som gör det på sitt plats men inget vi i klacken har med att göra1
Har alltid varit på alla hemma & borta matcher, å förr för typ 12-13 år sedan hade AIA ett taskigt rykte men vi har städat ordentligt i dom leden, bråkar man på borta eller hemma plan blir man avstängd i 2år, senaste vi behövde stänga av någon av våra medlemar var för 6 år sedan det säger en hel del!
Andra klubbar/klackar borde oxå göra det...

Last edited:
Suck... Du var inte nere på fredagen så utala dig inte ist!
Då var det folk som utgav sig för att vara från linköping, visst stor risk...
Hur som så gick det till så jag var där, jag såg det men var inte med i något bråk! Vi var 25 pers från AIA som var där när det hände för att dricka lite öl innan matchen, det andra var FC Köpenhamn & 1 från frontline HIF som var med oss & det var dom som var med i bråket.
Å undrar vilka som sprang, inte var det AIA, FC Köpenhamn eller Frontline för det var LHC...
Men denna diskutionen kommer ingen stans ändå, ligger på lekisnivå.
Hur som tro vad du vill, självklart vill man försvara sitt lag/supportrar.
Men så gick det till!

Ja det skulle ju inte förvåna mig om några idioter från er gav sig på LHC spelare och klappar sig för bröstet sen. Vad är det du inte förstår med att alla som åkte ner, lämnade Linköping på Lördagen. Då jag var ansvarig på en av bussarna och vet exakt hur många vi åkte och hur många biljetter vi hade.

Vilken idiot. Var väl tur att ni var ute på fredagen för i Lördags vågade ingen från Ängelholm eller Danmark visa sig.
Jabba jaba hut, ingenstans på era skit forum finns att läsa om det du säger. Dom jag pratat med från Rögle säger tom att det du säger är skitsnack att det inte varit något tjafs mellan några från Linköping och Ängelholm. Sluta ljug, du är ju för fan mytoman.

Ang att jag skulle hälsa Zacke från hans ex. Det var nog många ex sen, så många han äntrat sen han kom till Linköping.. Men jag ska fråga Zacke om han känner en blond mytoman ca 20år som heter Sandra från Ängelholm.

Ja det skulle ju inte förvåna mig om några idioter från er gav sig på LHC spelare och klappar sig för bröstet sen. Vad är det du inte förstår med att alla som åkte ner, lämnade Linköping på Lördagen. Då jag var ansvarig på en av bussarna och vet exakt hur många vi åkte och hur många biljetter vi hade.

Vilken idiot. Var väl tur att ni var ute på fredagen för i Lördags vågade ingen från Ängelholm eller Danmark visa sig.
Jabba jaba hut, ingenstans på era skit forum finns att läsa om det du säger. Dom jag pratat med från Rögle säger tom att det du säger är skitsnack att det inte varit något tjafs mellan några från Linköping och Ängelholm. Sluta ljug, du är ju för fan mytoman.

Ang att jag skulle hälsa Zacke från hans ex. Det var nog många ex sen, så många han äntrat sen han kom till Linköping.. Men jag ska fråga Zacke om han känner en blond mytoman ca 20år som heter Sandra från Ängelholm.

Jo å du tror att inga åkt ner med bil själva.. säkert!
Å nä hade aldrig varit någon som hade gett sig på spelare!

Snälla säg vilka du pratat med från rögle...
Haha ja hälsa du honom det! tänker inte diskutera mer med dig för du är ju ändå bestämt säker på att det är som du säger...

tänker inte diskutera mer med dig för du är ju ändå bestämt säker på att det är som du säger...

Det har du nog rätt i. Hörde en kommentator tidigare i höstas säga att Linköpings supportrar är dom gnälligaste i hela Sverige. Och händelsen i helgen visar ju även att dom är totalt hjärndöda.
Dom här lowlifen inser ju inte att dom sabbar för både sig själva och kanske laget med.

Hålller fullständigt med om Rönnmark, trots att det kanske var till DIF:s fördel så blåste han sönder matchen. Till och med kommentatorerna i Tv ställde sig undrande till hans agerande.
DIF skänkte bort segern, men klacken dominerade och skötte sig enligt uppgift bra där uppe. Inte alla klackar som gjorde denna lördag...

En spelare i DIF ringde mig idag och bad mig kolla om Markström var till salu....

Ja herre jeflar vad det blåstes till höger och vänster i den matchen...

Undrar om Rönnmark skulle kunna dyka upp på mitt arbetsbord...:D

Jo å du tror att inga åkt ner med bil själva.. säkert!
Å nä hade aldrig varit någon som hade gett sig på spelare!

Snälla säg vilka du pratat med från rögle...
Haha ja hälsa du honom det! tänker inte diskutera mer med dig för du är ju ändå bestämt säker på att det är som du säger...

Näe inga åkte ner bil, eftersom vi endast fått x antal biljetter och alla dom var på bussarna.

Men du har rätt bra argument.. aaaa men jag har fått 3 nummer. aaa men några säger att dom bråkat med Linköping.. aaa men hyrbussen då.. aaa men frontline och danmark säger det what the fuck, ryck upp dig för helvete.

Den mest sorgliga och lögnaktiga människa jag någonsin haft en konversation med..Sitt där nere i hålan och forsätt lyssna på din vänner och tro att allt är som dom säger. Det låter säkert jättebra när ni sitter och ljuger för varandra och sprider vidare till grannen i byn bredvid.
Kvalserien för er, blir väl roligt..

Och jag som alltid fått för mig att Brynäs publiken är den sämsta och enögda som finns.

VÄRLDSKLASS!!! :arsele
Ibland känns livet inte rättvist helt enkelt. Det bara är så. :pannkyss

En KLOCKREN blockering :FU :rolleyes:
Som Skellefteå-supporter är det bara att le & tacka för julklappen. :tomten

Jag tror säkert du hade varit jättenöjd med domarna om det hade hänt åt andra hållet också eller hur?

Det är i stort väldigt bra för sporten med domare som blåser av så fort pucken närmar sig mål för vi i publiken vill ju se så få målchanser och så många tekningar som möjligt eller hur?

Nyheter
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing