Du jag är duktigt säker på att jag har helt rätt!
Å jo linköpnings "supportrar" var nere redan dagen innan. (som åkt ner med bil/mini buss)
När jag var på palleten (hotelet som era spelare bode på) för att sancka med zake (zakrisson) så stod dom redan utanför, då skanderades det något till zake oxå pga att han träffade mig han tog det lugnt å förklarade hur det låg till sov. er så kallade "supportrar"dom bode på hotel lilton mellan fredag & lördag.
Å det var bråk redan på den kvällen, gjordes upp vid å-promenaden var då 6st från LHC.
Lördagen var det kl 11.30 som gällde i danmark å då var det 17st från LHC.
Sen att ni hoppar på era egna spelare för att dom känner folk i samma stad eller fikar med någon det förklarar ju oxå hur mkt supportrar ni är..
Men rånarluva och smällare är hockeykultur, eller? för det var ju så era fina gossar såg ut.
Linköping Fanatics ett pojkgäng utan vett
Kasta smällare på barnen, vilket j-la sätt
Ni skulle ner och sjunga försökte bli som oss
Men när ni inte kunde det så börja ni att slåss
vill du diskutera vidare så ta det i PM behöver ju inte fylla massa sidor i tråden, alla vet ju ändå redan att ni är pack!
Blir så trött på dig. Du vet inget.
Det var inga supportrar från Linköping som åkt till Danmark. Alla som var i arenan med oss åkte också i bussarna ner som avgick 0900 på Lördags morgonen.
Zacke är ju publik favorit i Linköping så jag kan garantera att ingen från oss skulle säga nått ont om honom när dom träffar honom.
Vet faktisk inte vilka som varit där och bråkat, men det är då inga från Linköping.
Men fortsätt lyssna på vad alla andra säger och sprid lögner. Du är bra på det. Men att säga att du vet, det var det ynkligaste jag hört. För det du säger finns inte på denna karta. Du kan ju forska vidare i det här och ta reda på fakta om vilka det var som har varit nere och bråkat i Ängelholm. Sen skulle jag gärna vilja veta vilka som hånat Zacke då jag själv skulle ta ett snack med dom. Men det är ju säkert Linköpings folk eller hur, kan ju inte vara någon annan !!!