Elitserietråden 2008/2009

Puuuh...vilken jävla ångest...close one... :ätapiller
Skellefteå vände 0-3 till 5-3 mot Rögle.

Blir f-n en wirre på det det här.
Undrar hur Rögle har det... :hihi

5 - 4 blev slutresultatet i matchen som spelades idag, nu vet jag inte riktigt vad du kikade på för nåt... :blah

Skönt att LHC kunde vinna trots att man bjuder in MoDo gång på gång men det kändes stabilt, de rödvita kändes sällan riktigt farliga.

5 - 4 blev slutresultatet i matchen som spelades idag, nu vet jag inte riktigt vad du kikade på för nåt... :blah

Skönt att LHC kunde vinna trots att man bjuder in MoDo gång på gång men det kändes stabilt, de rödvita kändes sällan riktigt farliga.

Haha, korrekt :tummenupp
Wirren har lagt sig tillrätta, så nu ser jag klart igen :rolleyes:

...kikade på LHC-Modo faktiskt :D
(och följde Skell-Rögle på text-tv med svåra ångestattacker)

Ja det började bra iaf. Men det brukar det göra..., dom första 3 matcherna. Vi får väl se om Brynäs lyckas ta sig till slutspel I ÅR DÅ? :mad:

Ja det började bra iaf. Men det brukar det göra..., dom första 3 matcherna. Vi får väl se om Brynäs lyckas ta sig till slutspel I ÅR DÅ? :mad:

Denna säsong är Brynäs befriade från inskränkta spelare samt värdelösa målvakter.
I år har Brynäs ett lag, jag hyser en viss optimism inför årets upplaga av laget i mitt hjärta samt laget på min hjälm!!

Bifogat

• PICT0066.JPG
    PICT0066.JPG
    17.4 KB · Visningar: 119
Denna säsong är Brynäs befriade från inskränkta spelare samt värdelösa målvakter.
I år har Brynäs ett lag, jag hyser en viss optimism inför årets upplaga av laget i mitt hjärta samt laget på min hjälm!!

HahahhahaH! Underbar motivlack!!! :D:tummenupp

Kul att se nykomlingarna leka med storlaget från Karlstad. Sicket jäkla publiktryck det är i Skåne! :yoparty

Skönt att få vinna i Scandinavium, jag vet inte alls hur den matchen var men den slutade ju med uddasiffran på rätt ställe. Får väl försöka fånga lite bilder på sportnytt eller nåt...

3-1 mot svenska mästarna, idag mår man så jäkla bra!!!

Markstöm är bara så bra han har en procent på 96,4!!!

3-1 mot svenska mästarna, idag mår man så jäkla bra!!!

Markstöm är bara så bra han har en procent på 96,4!!!

På deras hemmaplan!!! :D

Markström är mannen hela dan!
jacob_markstroem_i_bortastaell-3840.jpg

På tisdag står Djürgardten på tur! :mad:

Jag fick 2 plåtar till DIF - Färjestad på torsdag när jag handlade på Bauhaus idag. Kan va lite kul att se.

Som en gammal trogen järnkamin så finns det ju bara ett lag!

Jag fick 2 plåtar till DIF - Färjestad på torsdag när jag handlade på Bauhaus idag. Kan va lite kul att se.
Framförallt är det väl kul för klubben att de får någon i publiken iaf :tungan

Såg Rögle - Färjestad igår och var sjukt imponerad av skåningarnas spel. Eller kanske mest av kandensarnas spel. Bröderna Abbott hade mer fart under skridskorna än hela Färjestads lag tillsammans. Blir spännande och se hur länge det håller i sig.

”Sjung när vi har vinst på gång, sjung när det går snett, så länge gamla Djurgårn finns känns livet ändå lätt”

bif-DIF 1-4...

Hörde jag Izah säga nåt? Muhahahaha!!!!

Jag har 2 plåtar till DIF - Färjestad på Hovet ikväll men kommer inte att kunna gå.

Är det nån som vill ha dom? Free of charge offcourse.

*/ ?>
Nyheter
Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter

Efter att Cruiser-programme...

WP kliver in i bromsvärlden – lanserar helt nya bromssystem

WP har länge varit synonymt...

Donut Labs solid state-batteri – redo för användning i Verge-motorcyklar

Donut Labs VD Marko Lehtimä...

Donut Labs solid state-batteri – redo för användning i Verge-motorcyklar

Donut Labs VD Marko Lehtimä...