Elitserietråden 2007/2008!

VF vann helt rättvist det va studspuckar åt båda hållen. Ahonen imponerade stort på mig med sitt täta spel han va sjukt bra släppte inga returer. tyckte att andreas holmqvist visade lite kvalite för första gången denna säsongen. gött me vinst!

tyckte att andreas holmqvist visade lite kvalite för första gången denna säsongen. gött me vinst!
Tycker fortfarande inte att han levt upp till förväntningarna. Visst, hyfsat bra offensivt, men defensivt finns det bra mycket mer att önska. Han är ett orosmoment i egen zon i mina ögon sett.

Gött att Bäckman fattat att Holmqvist den äldre är liiiiite bättre än att han ska lira i fjärdeformationen. Bra line-up igår. Tycker fortfarande att Morrison är en märklig (och garanterat kopiöst dyr) värvning...

Studspuckar som inte resulterar i mål är ju ointressanta....
:hihi

Gött att PP-sviten inte höll i sig igår. Fast, det var ju rôta, hela vägen. :tungan

Judit: Men visst, FBK var halvkassa igår och VF behövde inte förta sig ALLT för mycket för att bärga 3p.

Last edited:
Det var ju VM i flipperpuckar för VFs del men VF vann rättvist understödda av sin vanliga jävla skitröta. :mad:

Det måste ha varit så att VF:s rôta bestod i att FBK var kassa... just igår... just i Scandinavium. Färjestad gör ju aldrig en dålig match annars.:rolleyes:

Det var ett tag sedan jag var så här nöjd över att sitta och fippla med excelfiler istället för att titta på hockey.

Frölundaledningen firar nya triumfer...
Det är fler än Bäckman som borde ta ansvar för det här.

Frölundaledningen firar nya triumfer...
Det är fler än Bäckman som borde ta ansvar för det här.
Kellgren verkar sitta osedvanligt säkert vilket till viss del förvånar mig.
Verkar som inget av våra favoritlag haft så bra tränare i år vilket vi båda hävdat sedan säsongsstarten. Vi kanske har lite koll ändå? :hihi

Kellgren verkar sitta osedvanligt säkert vilket till viss del förvånar mig.
Verkar som inget av våra favoritlag haft så bra tränare i år vilket vi båda hävdat sedan säsongsstarten. Vi kanske har lite koll ändå? :hihi

Ingen som vågar kicka honom utan att ha ett gäng bodyguards med sig.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT