hållundan
Emozione!
Självfallet har du rätt. Jag passade bara på, att i sammanhanget hänga med "experterna" och strö lite salt i såren.Jag tror det i långa loppet var rätt. Man kan inte ha en nykomling, tänkt som andremålis, från AIK och Alexander Hermansson som målvaktspar under oktober/november om man tänker vara med i toppen.
Att Riksman inte rosade marknaden i Götet är en sak men pinsammast var ju hela lagets lojhet.
Magnus Nyström i Expressen slår som vanligt knut på sig själv för att skapa sensationer. Efter en halv match är Riksman den sämsta värvningen någonsin. Hade Riksman spikat igen hade det varit hyllningsmeter om hur smart det var av FBK att ta in honom.
Magnus Nyström, Mats Wennerholm och Janne Bengtsson är sämsta hockey"journalisterna".

(Parentes. Det är ju rätt speciellt det här med folk som är med i studiosändningar där det under namnet står "expert". Fräsigt. Frågan är vad som krävs för att kvala in som "expert"? Slut parentes.)
Riksman är ju en välmeriterad målvakt som tyvärr debuterade i en match där VF faktiskt körde över ett FBK som uppträdde väldigt lojt (inte mig emot) och samtidigt hade lite motgångar med Ari som spelade ruskigt bra i kassen. Ond psykspiral, säkerligen.
Med (mellanklassdåliga) Heino-Lindberg på skadebänken kan nog Riskman och Gustavsson komplettera varandra jävligt bra. Frågan är hur mycket träning Jesper Mattson behöver på backplatsen, för, det skötte han väl sisådär.