Elitserietråden 2007/2008!

3223563 Timrå - Mora, vilken jävla räddning :näsblod

Tur Mora förlorade, det är fel dalalag :mad:
Fast visst fan såg det ut som om pucken var inne? Dock kan ju inte måldomaren dömma mål om han inte är helt säker på att han ser pucken över linjen eller hela handsken är inne i mål.

Jonas Gustavsson :yoparty

Fast visst fan såg det ut som om pucken var inne? Dock kan ju inte måldomaren dömma mål om han inte är helt säker på att han ser pucken över linjen eller hela handsken är inne i mål.

Jonas Gustavsson :yoparty

Pucken måste ha varit inne helt seriöst, handsken såg ut att vara långt in över mållinjen, men jag klagar inte :hihi

Kika på klippet på www.hockeyligan.se så ser du vad jag menar. Magnus ÅKerlund åker in på isen och fram till Andersson och ger honom en kärvänlig klapp i rumpan med spaden. Muta? ;)

Visserligen inte det jag menade, utan att det lät på dig som att jag var Timråare. Morahatet kommer ifrån mina leksandstränare och har ingenting med att gilla Timrå å göra ;)
Men det är helt klart nåt lurt med den där rumpklappen :hihi

DÅ är jag med. Kuben är en bra tränare men något är skumt med hans uppsyn...nu kanske vi vet varför. :)

Timrå - Mora

löjligt..:huvet

Då är det bara att målvakten håller för målkameran när det börjar krisa och att nån håller för ögonen för domaren i fortsättningen då...:va

Heja LHC - 6-3 :yoparty

Imponerande av FBK's målis ändå. SSK vinner ju skotten rätt rejält.

Gött att VF börjar ånga på nu. MoDo-kross. Det gillas.
Snart kommer Morrison, var ska han spela? :va

Fy fan va skönt med 3-1. Domdär svartgula har inget i Elitserien att göra...

Dessutom är de ganska skönt att gå till jobbet med Luleå halsduken och se alla AIK'are som blänger på en. Forza Luleå! :yoparty

Osannolika 7 raka förluster och hopplöst sist i tabellen. Kan Leif Dork göra nåt åt det här?

3227676 Osannolika 7 raka förluster och hopplöst sist i tabellen. Kan Leif Dork göra nåt åt det här?
Nej. Leif Boork har blivit större än klubben, av någon ougrundlig anledning. Kan inte fatta varför all hockeypress alltid hyllar honom som innovatör, nydanare, hockeytänkare etc. när gubben inte vunnit något sedan sundsvall brann. Hans ego står i vägen för klubbens bästa.

Nej. Leif Boork har blivit större än klubben, av någon ougrundlig anledning. Kan inte fatta varför all hockeypress alltid hyllar honom som innovatör, nydanare, hockeytänkare etc. när gubben inte vunnit något sedan sundsvall brann. Hans ego står i vägen för klubbens bästa.
Amen.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...