Elitserietråden 2007/2008!

7 raka förluster. Idag vänder det!

Det finns inget som gör mig så glad som att spöa Timrå, för jag vet hur ledsen Ullis blir :)

En jäkla tur att det är puckar i mål som är avgörande, å inte hur de kom in.

Det kanske är det som BIF ska satsa på. Att skjuta på motståndarna & låta dem göra målen åt dem.

edit: sen att ni var lite hungrigare, det var ju inte så konstigt då ni fått nåt på bra länge.

Last edited:

:hihi

Congratz. Nu basunerar väl Brynäsälskaren #1, Wikegård återigen ut att BIF kommer att ta SM-guld.

Men satan, var du tvungen att säga så!!??

Nu hoppas jag Timrå laddar dunderklubborna & skjuter stora hål i BIF´s nät.......4 hål....STORA!!!
Get ready for more. På torsdag kommer ni att inkassera er andra raka förlust nu då...

:hej

Last edited:
:
Get ready for more. På torsdag kommer ni att inkassera er andra raka förlust nu då...

:hej

Humpf...med tanke på att vi glömde ladda bössorna idag, så lär det misstaget inte upprepas inom det närmsta ;)

BIF kan med andra ord också se sej besegrade nästa vecka. Jag menar en tränare med ett hästnamn.....det ska mycket till att det skräller till där igen :rolleyes:

enl min granne, mattias norström La kings... så tar djurgår'n hem elitserien i år :yoparty

Kika på klippet på www.hockeyligan.se så ser du vad jag menar. Magnus ÅKerlund åker in på isen och fram till Andersson och ger honom en kärvänlig klapp i rumpan med spaden. Muta? ;)

en fantastisk räddning från mange, den lilla parveln spelade man landhockey med för några år sen:tungan man kunde ju se potentialen i honom redan på den tiden, go mange go mange go mange:) tyvärr dock så håller jag på BIF:rodnar

Det var ett bra drag att värva Riksman när man har Gustavsson!

Jag tror det i långa loppet var rätt. Man kan inte ha en nykomling, tänkt som andremålis, från AIK och Alexander Hermansson som målvaktspar under oktober/november om man tänker vara med i toppen.
Att Riksman inte rosade marknaden i Götet är en sak men pinsammast var ju hela lagets lojhet.
Magnus Nyström i Expressen slår som vanligt knut på sig själv för att skapa sensationer. Efter en halv match är Riksman den sämsta värvningen någonsin. Hade Riksman spikat igen hade det varit hyllningsmeter om hur smart det var av FBK att ta in honom.
Magnus Nyström, Mats Wennerholm och Janne Bengtsson är sämsta hockey"journalisterna".

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT