Elitserietråden 2007/2008!

Har du sett någon match?

Ja Holmqvistbröderna blir bättre och bättre. Likaså Nordqvist. Riktigt skoj att se. Gött att det blir utdelning i PP samt att Ari Ahonen verkligen visar att han kommit för att lira som förstekeeper. Gistedt får kämpa på.

:tuttar ?

Vem sa nåt om Jürgens vrede förresten? :arsele

Vet nån var ComHem ligger rent fysiskt? Tänkte knalla in och lägga en korv i deras reception. 135 pistoleros för en vanlig match borde vara åtalbart!

17-7 i skott. 0-3 efter första. Allvarligt? 2 baljor i baken. I PP!!!

Föregående säsong känns oroväckande nära...

Vet nån var ComHem ligger rent fysiskt? Tänkte knalla in och lägga en korv i deras reception. 135 pistoleros för en vanlig match borde vara åtalbart!

Fel, 139 pistoleros :mad:

De ligger i Härnösand, i arslet av världen alltså. Glad för att jag var förståndig nog att bara bo där i 18 år.

Lugn o fin, Indianerna tar de i år, sanna mina ord. Försäsongen gick ju helt okej :tummenupp

Satan så skönt att komma hem för att kolla in på hockeyligan & se att vi vann. :)

Helt jäkla underbart, då det var med ordentlig nervositet jag öppnade sidan.

(hockeyn är inte nyttig för mej, att jag inte fått magsår ännu är fanimej ett mirakel)

Vafan :mad: Vad kostar det att vara på matchen på riktigt?

Ståplats ca 120 kr, sittplats från 200 kr & uppåt.

Helt sinnessjukt, jag kommer aldrig att köpa hem en match mer. 99 spänn var fan MAX-priset.

Nej det är fan löjligt att försöka ta ut 135kr för att få se matchen på TV då. Men eftersom dom har satt det priset så fungerar det nog. :näsblod

Nej det är fan löjligt att försöka ta ut 135kr för att få se matchen på TV då. Men eftersom dom har satt det priset så fungerar det nog. :näsblod

Tror de kommer att tappa en hel del tittare, då en 40 % höjning borde vara brottsligt.

Grejen är väl att de vill att man ska skaffa säsongskort, som då ska kosta 1150 kr för alla matcher. Vore ju helt ok, om de inte tvingade en att ta ett abonnemang på Canal + för 199-239 kr/mån för att kunna skaffa säsongskortet. SVIIIN......jag vill för fan inte pröjsa för det, jag kollar ju skitsällan på tv:n :mad:

Det skulle ju innebära att jag fick pröjsa 3500 för att kunna se de 55 matcherna med säsongskortet. Helt GALET!!

89 kronor kostar det på http://www.canalplus.se/webtv

Då förutsätts det att du ser på datorn. Eller kopplar datorn till en platt-tv o.s.v.

Blïr fan så dyrt om jag måste köpa en platt-tv bara för de. Funkar de inte på en gammal hederlig menar du?

Har en 19" skärm på den stationära datorn, men det e ju ingen känsla över å kolla hockey på en sån liten :(

Dock är det ett alternativ, om det krisar.

Jo, det klart det fungerar att sitta o heja framför datorn. :D
Men det är ju, precis som du skriver, lagomt skoj om man är några stycken. :näsblod

Blïr fan så dyrt om jag måste köpa en platt-tv bara för de. Funkar de inte på en gammal hederlig menar du?

Har en 19" skärm på den stationära datorn, men det e ju ingen känsla över å kolla hockey på en sån liten :(

Dock är det ett alternativ, om det krisar.

Ståplats ca 120 kr, sittplats från 200 kr & uppåt.

Helt sinnessjukt, jag kommer aldrig att köpa hem en match mer. 99 spänn var fan MAX-priset.

Du får komma ner den 7 januari och titta live!
Hade kunnat erbjuda mig att bjuda, men då ska väl folk ha det till att jag raggar på dig :tungan

Du får komma ner den 7 januari och titta live!
Hade kunnat erbjuda mig att bjuda, men då ska väl folk ha det till att jag raggar på dig :tungan

Det är en måndag. Är jag ledig så är inget omöjligt, vet inte hur nästa år ser ut med jobb & dylikt.

Skulle va kul att besöka en annan hall, å i Linköping har jag inte varit sedan jag var tonåring....vilket var ett tag sedan.

Jag skiter i om de tror att du raggar, om du skiter i det :D

Meeeeen vad är det som händer i mitt lag?? 4a utan poäng, ikväll får nog vissa ta tag i bitarna och visa vägen.........

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT