Elitserietråden 2006/2007.

Heja Tommy Sollo!

Jag ser framemot att möta Rögle och di andra i kvalserien.

Ja... va f*n har hänt med Frölunda den här säsongen egentligen? Gå från ett absolut toplag i flera år i lag till jordens sämsta bottenlag? :lol

Skadeglädjen Är den enda sanna glädjen! :D

Eventuellt & sen dricker vi bira......

Och efter det har vi sex. :)

Last edited:
Snart är det dax för slutspel, då är det dax att komma in hit och leka expert och och tala om för alla andra hur usla lag ni håller på, eftersom "mitt" lag går låååångt i slutspelet. Försäsongen är tack och lov snart över, snart börjar det intressanta!!!!!! :yoparty

För övrigt kasst av FBK att tappa 5-2 ledning till 5-5 borta mot HV. Nåväl, HV vann inte.

Ja... va f*n har hänt med Frölunda den här säsongen egentligen? Gå från ett absolut toplag i flera år i lag till jordens sämsta bottenlag? :lol

...

Det är dina polare på bukefalos fel, faktiskt. Efter flera års finalspelande i gammladan för att det skall vara hästtävlingar i Scandinavium så är det nu äntligen flyttat för att hästskuttning och djurplågeri (i dressyr använder man väl 220 volt på hästarna har jag hört) inte skall krocka med finalspel och efterföljande sm-guld för våra käcka gossar.

Nå, det blev ju jävlit bra. Bah.

Det är dina polare på bukefalos fel, faktiskt. Efter flera års finalspelande i gammladan för att det skall vara hästtävlingar i Scandinavium så är det nu äntligen flyttat för att hästskuttning och djurplågeri (i dressyr använder man väl 220 volt på hästarna har jag hört) inte skall krocka med finalspel och efterföljande sm-guld för våra käcka gossar.

Nå, det blev ju jävlit bra. Bah.
Va? Menar du på allvar att Frölundabåg är ÄNNU äldre än Skabbinavium?

Frölundaborg måste vara sveriges mäktigaste hockeyhall efter EON Arena ;)
Var ner dit med Timrå för ett par år sedan och jävlar vilket tryck det var. Inte trodde jag att sillstryparna kunde låta så mycket.

2780210 Frölundaborg måste vara sveriges mäktigaste hockeyhall efter EON Arena ;)
Var ner dit med Timrå för ett par år sedan och jävlar vilket tryck det var. Inte trodde jag att sillstryparna kunde låta så mycket.
Frööööluuuuundaaaa! Fröööluuundaaa!
och
Hoppa Henke, Hoppa.

Det är väl de enda de gastar förutom visslandet på domaren när en frölundait får ett felskär?
:)

Ja inte förtjänade Timrå att vinna igår direkt :(

Bästa med hela matchen var nog växlingsramsan mellan LHCarna på stå och de på sitt :)

Back