Elitserietråden 2006/2007.

Hockey är fan inte rättvist

Skönt att se att LHC ryckt upp sig spelmässigt i alla fall.

Jag tycker vi ska göra som kommentatorn sa och skaffa glasögon till videodomaren.

3 - 2 till LHC! :yoparty

Borde det ha slutat

Äntligen en seger!

Skönt att fullständigt krossa, köra över, och mangla ner "stora tuffa" HV i deras egna bonna-lada!

Krossa ? :rolleyes: efter en vinst med 2-1 haha kul kille, krossar gör man om man vinner med 6-0. :yoparty

Skönt att se att LHC ryckt upp sig spelmässigt i alla fall.

Jag tycker vi ska göra som kommentatorn sa och skaffa glasögon till videodomaren.

Borde det ha slutat

Ja videodomaren har ju säkert grunnat sitt beslut på tvbilderna. :huvet :huvet
Dom har väl flera kameror att tillgå, eller ??

Färjestad är helt enkelt ett bättre lag än LHC, även om LHC faktiskt såg hungrigare ut på isen.:tummenupp

Last edited:
Krossa ? :rolleyes: efter en vinst med 2-1 haha kul kille, krossar gör man om man vinner med 6-0. :yoparty

Nog för att jag är en kul kille, verkligen en kul kille! :) Men...jag tror du missade min :tungan på slutet! Det var ironi, jag vet, det funkar inte på www, my bad.
Jag vara bara så glad över 3 poäng så jag kunde inte låta bli att raljera lite!

/I

2768745 Skönt att se att LHC ryckt upp sig spelmässigt i alla fall.

Borde det ha slutat
Ja det var ju en knivig situation men målet är ju korrekt om jag fattat det rätt eftersom Ledin inte är offside i målgården eftersom pucken är där före. Dock underligt att Motin får målet eftersom hans puck inte var inne.
Kul att LHC ryckt upp sig på slutet.

Nog för att jag är en kul kille, verkligen en kul kille! :) Men...jag tror du missade min :tungan på slutet! Det var ironi, jag vet, det funkar inte på www, my bad.
Jag vara bara så glad över 3 poäng så jag kunde inte låta bli att raljera lite!

/I

Ok du är förlåten, du mår inge bra idag va ? Personligen ser jag hellre att FBK piskar upp LHC i kvarten och att Frölunda spelar kval. :näsblod

Om LHC åker ur elitserien så blir jag lessen...

Hur kan båda mina lag ha piss-säsonger samtidigt? :confused:

till råga på allt så går väl inte Örebro hockey upp heller...

6-2 mot Skellefteå, behöver man säga mer?
46-24 i skottstatistik.... Sounds like music :D

Så gott att vara på plats över strecket igen!

Så där ja, två raka 3 poängare...det var på tiden de kom :)

Skadade på listan droppar av & TIK ska komma igen. Hoppas på fight mot BIF i slutspel :yoparty

Vi kommer att ha ihjäl varann! :sissy

Eventuellt & sen dricker vi bira......

edit: HEJA FRÖLUNDA!!!! :rock

edit2: vad i h*te håller FHC på med. Är det backarna som är usla eller Salo som blivit anställd som durkslag?

edit3: inbilla er inte att jag önskar FHC lycka & välgång. Detta var en engångsföreteelse i egoistiskt syfte.

Last edited:
2777953 Eventuellt & sen dricker vi bira......

edit: HEJA FRÖLUNDA!!!! :rock

edit2: vad i h*te håller FHC på med. Är det backarna som är usla eller Salo som blivit anställd som durkslag?
MoDo är vassare och Salo liknar mer ett durkslag än en målis.

Ja han var riktigt dålig, 6-4 och 7-4 är ju riktiga tabbar.
Helt uselt. Hela laget är uselt. Rätt igenom.

Det GÅR inte och jag jag FÅR inte säga så, men om _vi_ hade haft Henke denna matchen hade _vi_ vunnit.

Nej, _vi_ kan inte längre lita på att andra resultat ska gå _vår_ väg. Laget är inte bättre än såhär, _vi_ har/hade saken helt i egna händer. _Vi_ förtjänar inte en bättre placering än 11. Så ÄR det. Dessvärre.

Visst, det är inte slut än. Men...

2778321 Helt uselt. Hela laget är uselt. Rätt igenom.

Det GÅR inte och jag jag FÅR inte säga så, men om _vi_ hade haft Henke denna matchen hade _vi_ vunnit.

Nej, _vi_ kan inte längre lita på att andra resultat ska gå _vår_ väg. Laget är inte bättre än såhär, _vi_ har/hade saken helt i egna händer. _Vi_ förtjänar inte en bättre placering än 11. Så ÄR det. Dessvärre.

Visst, det är inte slut än. Men...
Fast jag såg statistik på hur det gått sedan Bäckman tog över och då var VF fyra eller femma......Lillis

Back