Elitserietråden 2005/2006

valmers skrev:
Nu när Perra Jonsson är coach i Färjestad får det nog bli textning av intervjuerna. :hihi

Perra och jag är uppväxta i samma bonnhåla. Notera i era intresseböcker.

haha.. men är han något o ha för FBK? ser ju bra ut såhär långt i alla fall med 3-3 borta mot Lkpg.

valmers skrev:
Nu när Perra Jonsson är coach i Färjestad får det nog bli textning av intervjuerna. :hihi

Perra och jag är uppväxta i samma bonnhåla. Notera i era intresseböcker.
Done. Uppväxta i bonnhålan Karlstad? Rent sportsligt hoppas jag att tränarbytet innebär en injektion för kaffepôjkera i det lila laget. Jag gillade aldrig jättebäbisen Leif Strömberg.

Enligt aftonblaskan är Jaroslav Hlinka klar för VF. Inget bekräftat på www.frolundaindians.com dock. Ska bli intressant. DIF borta imorgon, måstematch.

hållundan skrev:
Done. Uppväxta i bonnhålan Karlstad? Rent sportsligt hoppas jag att tränarbytet innebär en injektion för kaffepôjkera i det lila laget. Jag gillade aldrig jättebäbisen Leif Strömberg.

Enligt aftonblaskan är Jaroslav Hlinka klar för VF. Inget bekräftat på www.frolundaindians.com dock. Ska bli intressant. DIF borta imorgon, måstematch.
Nej, för fan. Tre mil längre norrut.

Hur bra känns inte det här då... ??? 15-3 på dom senaste 2 matcherna. Jag som trodde att Luleå skulle rasa efter det att Orszagh for till NHL.... :va Men nu ligger "vi" på en stadig fjärde plats med 9 poäng före FBK o flåsar Linköping i nacken med bara 3 poängs skillnad :)

Honda forever skrev:
Hur bra känns inte det här då... ??? 15-3 på dom senaste 2 matcherna. Jag som trodde att Luleå skulle rasa efter det att Orszagh for till NHL.... :va

Själv sitter jag och drömmer om hur det skulle sett ut om Orszagh hade stannat. :)

LHC och HV borta kommande matcher. Ska bli kul att se hur det går, HV verkar ju så där motiverade så de borde ju inte vara något problem att spöa. :banana :tungan

goodfella skrev:
Hehe. Har en polare som gick på folkhögskola där i ett år. Vilket ställe...Vart är farm-boy smiley:n när man behöver den ;)

Var förresten lite snack om Ovechkin här i tråden tidigare, måste bara bifoga ett klipp. Den mannen är ju helt klart nästa No.1. Så sjukt bra!

http://video.google.com/videoplay?docid=3709358974845487567&q=Alex+Ovechkin
Han är helt jäkla makalös.

När vi ändå är inne på NHL. Ordet TRAMS i dess rätta bemärkelse. Så jävla löjligt, pinsamt, är vad det är. http://hfhelper02.hockeyfights.com/cf1097/060123_domi_neil.wmv

MikkE skrev:
Vadå, är det match med dem?
Har noll koll på hockeyn.
Vet bara att vi (DIF) har 50p
Höhö, kom in i matchen nu Mikke!

DIF tar idag emot VF. Frölunda harvar lite i någon typ av formsvacka och behöver därför ta poäng och framförallt göra mål idag. Det blir spännande. Esbjörs tillbaka i laget och Sampan i mål. Det SKA gå.

hållundan skrev:
Höhö, kom in i matchen nu Mikke!

DIF tar idag emot VF. Frölunda harvar lite i någon typ av formsvacka och behöver därför ta poäng och framförallt göra mål idag. Det blir spännande. Esbjörs tillbaka i laget och Sampan i mål. Det SKA gå.
Vi vinner lätt!!

Var det Frölunda eller Färjestad som loosat 4-i-rad nu?

MikkE skrev:
Vadå, är det match med dem?
Har noll koll på hockeyn.
Vet bara att vi (DIF) har 50p
:rofl :rofl :rofl
Typexempel på en DIF fan. Bara fotboll i huvudet, och de där 16 gulden som togs på 40 talet också så klart.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman