goodfella
I´m above the law
Ser bra ut. SSK-Linköping 3-2 just nu.
Dump & chase!
Dump & chase!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
goodfella skrev:Ser bra ut. SSK-Linköping 3-2 just nu.
Dump & chase!
Gustav O skrev:
Halogen skrev:Verkar vara rena krigszonen i Kinnarps arena..2-2 inför tredje, kan gå hur som helst känns det som.
Där satt den.Belfrage skrev:JAAAAAAAAAAAAAA
Fanv a gött
hvhvhvhvhvhvhvhvh
Blir nog svårt för Wolves.hållundan skrev:Idag är det dags, kaffepôjkar.
Vi får hoppas det.valmers skrev:Blir nog svårt för Wolves.
Allt annat än VF seger idag är ju klart oväntat.hållundan skrev:Vi får hoppas det.
Jag förstår mig dock inte på Elitserien just nu. LHC torskar mot Leksingarna som verkar ha spelat upp sig. Sen knäpper LHC VF på näsan i slutet av förra matchen. Brynås går och vinner mot HV som för en tid sedan fick bonk av Slöddertälje som svajar som aldrig förr.
Nu är det väl egentligen inget lag som spelar stabilt som ett "vinnarlag"... Å andra sidan, serien är lång och många lag dras av skador.
Ikväll blir det iallafall klister framför TVn. Go Frölunda, Go!
hållundan skrev:...
Jag förstår mig dock inte på Elitserien just nu. ...!
Intressant det där med hur olika man kan tolka ett slagsmåls utfall, beroende på preferenser.hållundan skrev:Är inget stort fan av slagsmål, alls. Men idag var det riktigt jävla gött att se Emil Kåberg åka på jättebonk. Riktigt härligt.
Frölunda SKA vinna matchen, överlag är de absolut ett bättre lag. Att de inte gör fler mål i andra är ett mysterium. Daniel Henriksson spelar bra. Domarn håller matchen riktigt bra faktiskt.
Riktigt härligt med tre poäng. Det satt dock en bit in.
Självklart tolkar man ett slagsmål utifrån vad som händer, vilka som är inblande m.m. Jag vågar nog påstå att samtliga hockeyintresserade, eller sportintresserade i allmänhet hade gjort det i ett sådant fall. Håller du inte med?valmers skrev:Intressant det där med hur olika man kan tolka ett slagsmåls utfall, beroende på preferenser.
Just nu i Budapest men jag var i Graz i tisdags och kunde inte se matchen. VF har ju FBKs nummer nu för tiden så segern var väntad.hållundan skrev:Goodstuff, var är du?
Trams är vad det är.hållundan skrev:Edit: Samtidigt är det riktigt märkligt att Hockey, som enda sport i världen(?) tillåter rent slagsmål med knytnävar.
Schysst fight? Pratar du om Odågas crosschecking i ryggen på Kåberg när han var på väg in i båset eller?hållundan skrev:Självklart tolkar man ett slagsmål utifrån vad som händer, vilka som är inblande m.m. Jag vågar nog påstå att samtliga hockeyintresserade, eller sportintresserade i allmänhet hade gjort det i ett sådant fall. Håller du inte med?
Jag skrev dock i mitt inlägg att jag är inte större fan av slagsmål, oavsett vem som är med eller inte med. Detta var dock en "schysst" fight, enligt samtliga spelare, dock inte tränarna, vilket är förståeligt. Hade Kåberg "vunnit" hade jag väl ändå kanske tyckt att slagsmålet var helt okej eftersom det var båda lagens "fighters" som slogs på lika villkor.
Arto Tukios slagsmål mot Jensa i matchen mot HV var helt och hållet meningslös och dum.
Edit: Samtidigt är det riktigt märkligt att Hockey, som enda sport i världen(?) tillåter rent slagsmål med knytnävar.
Det var ju knappast en crosschecking. Komigen nu.valmers skrev:Schysst fight? Pratar du om Odågas crosschecking i ryggen på Kåberg när han var på väg in i båset eller?
Hur du kan få det till att Kåberg fick "jättebonk" övergår mitt förstånd.
Ungern är ett fint land.Gustav O skrev:Just nu i Budapest men jag var i Graz i tisdags och kunde inte se matchen. VF har ju FBKs nummer nu för tiden så segern var väntad.
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |