Elitserierietråden.

Status
Ej öppen för fler svar.
Jidetoft skrev:
YES! Fan va gött!!
Synd att dom inte satte den i öppen kasse, men man kan ju inte få allt...

Japps... skönt. Jag e lite kluven över Modo-hv matchen nu menjag tror jag vill att Modo ska vinna. HV kommer för farligt nära annars. Vi ska ju möta dom sen i Gavlerinken.

Dino Velvet skrev:
Oj, några stycken i Gbg och Malmö. Tråkigast var Frölunda - Dif.

Håller du inte med alls?
Vissa matcher har haft några tendenser till tråkighetsstämpel, men inte i klass med GIF Sundsvall - Örebro i Allsvenskan, typ...

Foppa va grym igår. Han åkte typ 2 varv runt målet flera gånger men inget fick tag på honom. Men inga mål gör dom, va ju 1-0 ända in i slutminuterna.

HanneZ skrev:
Foppa va grym igår. Han åkte typ 2 varv runt målet flera gånger men inget fick tag på honom. Men inga mål gör dom, va ju 1-0 ända in i slutminuterna.
Ja han spelade bra som fan, det jag såg iaf...

Drar just nu ner VF2002_2003_DVDrip_Xvid-MLX.avi

Det ska bli mumma att se =)

hållundan skrev:
Vissa matcher har haft några tendenser till tråkighetsstämpel, men inte i klass med GIF Sundsvall - Örebro i Allsvenskan, typ...

Nej, verkligen inte.
Det har jag väl aldrig sagt heller :confused:
Om du nu vill jämföra med allsvenskan så är ju skillnaden mellan
GIF Sundsvall - Örebro och Frölunda - DIF
att det endast är ett hemmamöte per lag och att matcherna "gäller mer" tidigare under sesongen i allsvenskan.

Det jag menade i mitt första inlägg var att för många matcher blir tråkiga och relativt betydelselösa pga för många spelomgångar. Vad tycker du om det?

Dino Velvet skrev:
Nej, verkligen inte.
Det har jag väl aldrig sagt heller :confused:
Om du nu vill jämföra med allsvenskan så är ju skillnaden mellan
GIF Sundsvall - Örebro och Frölunda - DIF
att det endast är ett hemmamöte per lag och att matcherna "gäller mer" tidigare under sesongen i allsvenskan.

Det jag menade i mitt första inlägg var att för många matcher blir tråkiga och relativt betydelselösa pga för många spelomgångar. Vad tycker du om det?
Jag håller med dig... Det är ändå rätt hög nivå per match ändå, iochmed så många "stjärnor" under årets säsong. Likaså täta möten eftersom lagen är relativt jämna... Men visst, 50 omgångar är en del... Det är sant.

hållundan skrev:
Jag håller med dig... Det är ändå rätt hög nivå per match ändå, iochmed så många "stjärnor" under årets säsong. Likaså täta möten eftersom lagen är relativt jämna... Men visst, 50 omgångar är en del... Det är sant.

Det beror lite på vart i tabellen man ligger tycker jag. Tampas man vid nedflyttningstreck eller slutspelsstreck eller kanske första platsen är det spännande ändå. Att ligga 3'a eller 5'a kanske inte e lika intressant. Iofs så för man ju en lättare kvartsfinal ju bättre placerad man e.

Hockey e kul!

RoLLER skrev:
Det beror lite på vart i tabellen man ligger tycker jag. Tampas man vid nedflyttningstreck eller slutspelsstreck eller kanske första platsen är det spännande ändå. Att ligga 3'a eller 5'a kanske inte e lika intressant. Iofs så för man ju en lättare kvartsfinal ju bättre placerad man e.

Hockey e kul!
Nä, precis. Jag klagar inte över att det är tråkiga matcher, inte alls.

Jag gillar hockey. Fast inte Jämtin och Wernblom, eller Tommy Salo... Eller Wikegård... ;)

Kollade precis på Frölundafilmen jag drog ner förut. Jävlar va jag rös, filmen igenom.

Mumma! Upplever det GÄRNA igen!

hållundan skrev:
Kollade precis på Frölundafilmen jag drog ner förut. Jävlar va jag rös, filmen igenom.

Mumma! Upplever det GÄRNA igen!

Jag gillade verkligen Frölundas reklamfria retro jersys dom hade sist. SNYGGT!

Tyvärr så går dom tillbaka till den där NHL-wannabe Indianen..... Synd. Va fan har Indianer med Göteborg att göra ? :va

Jag e inte så stolt över "Brynäs Tigers" heller måste jag säga. TÖNTIGT. Men emblemet är klassiskt och snyggt med anor från 20-talet.

Jag säger Brynäs IF!

Malmö Red Hawks och Timrå Red Eagles. :D:D:D

Det finns säkert fler fågelnamn man kan ta och sätta RED framför. Det e fett!

Håller med dig. Det är löjligt som fan. Ännu löjligare att häflten av alla innebandylag på elitnivå kör med samma grej. Pixbo Red Fox. Jihaa...

Nä, retrotrjöjor rockar!

RoLLER skrev:
Jag e inte så stolt över "Brynäs Tigers" heller måste jag säga. TÖNTIGT. Men emblemet är klassiskt och snyggt med anor från 20-talet.

Det finns säkert fler fågelnamn man kan ta och sätta RED framför. Det e fett!
Kanske kan döpa om dom till "Rädd tigers" :rofl

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...