Har ett elfel som knäcker mig. Min teori just nu är att det är "junction boxen" som lagt av men jag skulle bli glad om någon överbevisade mig.
Cykeln är en 2001a och den har en elektronisk tripmätare i som blinkar vid start.
Nu uteblir funktionen och och trippmätaren blinkar om jag gör något av följande.
Har på hel eller halvlyse.
Använder blinkers.
Tutar .
Bromsar så bromsljuset tänds (well, borde tändas).
Använder startmotorn.
Nu har cykeln kick så jag kom hem efter att ha plockat ut alla säkringar utom den till ignition.
Någon som kan ge en gissning på såhär vaga grunder?
Jag har plockat ned elsystemet och kopplat isär plintarna allt eftersom utan att hitta något.
PS.
Jag tror detta kan fälla avgörandet i tävlingen mellan Kawasaki och Triumph om vem som byggt den mest genuint Triumpiga Triumphkopian. Detta är en ren hyllning till Lucas.
Cykeln är en 2001a och den har en elektronisk tripmätare i som blinkar vid start.
Nu uteblir funktionen och och trippmätaren blinkar om jag gör något av följande.
Har på hel eller halvlyse.
Använder blinkers.
Tutar .
Bromsar så bromsljuset tänds (well, borde tändas).
Använder startmotorn.
Nu har cykeln kick så jag kom hem efter att ha plockat ut alla säkringar utom den till ignition.
Någon som kan ge en gissning på såhär vaga grunder?
Jag har plockat ned elsystemet och kopplat isär plintarna allt eftersom utan att hitta något.
PS.
Jag tror detta kan fälla avgörandet i tävlingen mellan Kawasaki och Triumph om vem som byggt den mest genuint Triumpiga Triumphkopian. Detta är en ren hyllning till Lucas.
. Det visade sig först som blinkande och nollställd panel.