Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Vi hade en Mavizen ttx02 (dubbla 95R) med i ttxgp 2010.
Som jag ser det så är kolen en svag punkt, dom blir gärna varma vilket resulterar i högre resistans och därmed förvärras värmeproblemet i en ond spiral. 2010 hade de flesta dubbla 95R och ALLA brände motorer. I finalen var det en hoj som sköt en plasmaboll ur ena motorn på målrakan, hade nog kunnat bli obekvämt för föraren om han hade haft foten ivägen.
Agni funkar nog bättre om man inte pressar dom men vi körde en bit under förväntad toppeffekt för att batterierna skulle räcka och det var ändå ständigt på gränsen.
Styr in så mycket luft du bara kan direkt mot kolen, ta upp hål i plastlocket som sitter ovanpå. Ska se om jag kan hitta några bilder från vår setup.
![]() |
Höstrusch för våra fotografer
Inte bara sommarmånaderna, ... |
![]() |
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär
Efter nästan två decennier ... |
![]() |
Yamaha debuterar med V4 i MotoGP
Yamaha har meddelat att för... |
![]() |
Hojmys i Ugglans Park
Ända sedan början av 90-tal... |
![]() |
MC-mässan 2026
MC-Mässan är tillbaka 23–25... |
![]() |
Bike kör Stark Varg EX!
Under hösten kommer Bike gö... |
![]() |
Customhoj Bike Show 2026
Den 23 till 25 januari körs... |
![]() |
Racing på Kjula Dragway till helgen
Den kommande helgen (23-24 ... |
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup
Harley-Davidson och MotoGP ... |
|
![]() |
BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien
Platsen för BMW Motorrad In... |