Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Vi hade en Mavizen ttx02 (dubbla 95R) med i ttxgp 2010.
Som jag ser det så är kolen en svag punkt, dom blir gärna varma vilket resulterar i högre resistans och därmed förvärras värmeproblemet i en ond spiral. 2010 hade de flesta dubbla 95R och ALLA brände motorer. I finalen var det en hoj som sköt en plasmaboll ur ena motorn på målrakan, hade nog kunnat bli obekvämt för föraren om han hade haft foten ivägen.
Agni funkar nog bättre om man inte pressar dom men vi körde en bit under förväntad toppeffekt för att batterierna skulle räcka och det var ändå ständigt på gränsen.
Styr in så mycket luft du bara kan direkt mot kolen, ta upp hål i plastlocket som sitter ovanpå. Ska se om jag kan hitta några bilder från vår setup.
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |
Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma
När en hojfirma i Tombolo i... |
|
Äldre än en gentleman
Vi har fotograferat en 100 ... |
|
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |
Richa blickar framåt mot 70 år i branschen
Bike var på plats på Richa ... |