Elbil eller inte?

Jag läste någonstans att Tesla också öppnade upp sitt laddnätverk i Israel för att underlätta flykt från attackerade regioner. Liksom de gjorde i Ukraina.

I Gaza hade många enligt uppgift inte bränsle så de kunde köra söderut. Hamas hade kanske snott soppan?

Jag läste någonstans att Tesla också öppnade upp sitt laddnätverk i Israel för att underlätta flykt från attackerade regioner. Liksom de gjorde i Ukraina.

I Gaza hade många enligt uppgift inte bränsle så de kunde köra söderut. Hamas hade kanske snott soppan?

Jag tyckte nog att vägarna i Gaza såg tillräckligt igenproppade ut
Att det inte finns bränsle i Gaza är bara skitsnack, däremot har dom snart ingen el.

I USA med deras snåla "Data-plans" på mobiltelefonerna kan jag förstå att det är en bonus, men i Sverige har ju folk mobildata att surfa med.

I USA med deras snåla "Data-plans" på mobiltelefonerna kan jag förstå att det är en bonus, men i Sverige har ju folk mobildata att surfa med.
Fördel var iaf att bilen passa på att trycka i ny kart-data medan man laddade. Dragit över 100mil genom två stater, inte behövt köa än. Men så är ingen av dem Kalifornien så det kanske normalt :hihi

Verkar som svenska facket är ledsna på Tesla, men att det ändå går att få service...

Verkar som svenska facket är ledsna på Tesla, men att det ändå går att få service...

Undrar hur många anställda som är anslutna/delar S/IF Metalls agerande. De (metall) uppger själva på sin hemsida att kollektivavtal är frivilligt. Men här bjuder msn bokstavligen in sig med armbågen. Får väl se hur det går..

Undrar hur många anställda som är anslutna/delar S/IF Metalls agerande. De (metall) uppger själva på sin hemsida att kollektivavtal är frivilligt. Men här bjuder msn bokstavligen in sig med armbågen. Får väl se hur det går..
Facket har alltid opererat med maffiametoder.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT