devilsdream
Ny medlem
tjenare.
har en gammal xr600 som jag tänkt bygga motard av.
är ju som bekant trumma bak på dessa men jag ska bara ha det som lek och slit o släng hoj så den får vara kvar.
min tanke var att ta fälgbanan bak och sätta den fram då den ockå är 17" och sedan köpte jag mej en exelfälgbana på 3,75.
lämnade bort detta till en mc mek för 6 MÅNADER sedan!!!
det har fortfarande inte hänt ett skit så nu söker jag efter någon annan som kan ekra om dom åt mej.
har pratat med tvåhjulsservice i alingsås och dom visste inte om det gick.
har sett flera gammelhojar med denna setupen så jag vet ju att det absolut är genomförbart.
är det någon sopm har gjort det som hänger här eller vet några som är vassa på att ekra fälgar.
bor i lysekil så det får gärna vara i närheten.
mvh
har en gammal xr600 som jag tänkt bygga motard av.
är ju som bekant trumma bak på dessa men jag ska bara ha det som lek och slit o släng hoj så den får vara kvar.
min tanke var att ta fälgbanan bak och sätta den fram då den ockå är 17" och sedan köpte jag mej en exelfälgbana på 3,75.
lämnade bort detta till en mc mek för 6 MÅNADER sedan!!!
det har fortfarande inte hänt ett skit så nu söker jag efter någon annan som kan ekra om dom åt mej.
har pratat med tvåhjulsservice i alingsås och dom visste inte om det gick.
har sett flera gammelhojar med denna setupen så jag vet ju att det absolut är genomförbart.
är det någon sopm har gjort det som hänger här eller vet några som är vassa på att ekra fälgar.
bor i lysekil så det får gärna vara i närheten.
mvh