rookie
www.mixpix.se
För 6 (!!!) veckor sen lämnade jag in mitt bakhjul till min Yamaha TTR 600 ´98. Elva ekrar var då sönder och jag är nybörjare och ville inte byta dem själv. Verkstaden trodde på en vecka...men sen hette det att yamaha inte hade ekrarna i lager i sverige...o inte i europa... Det senaste (från idag) är att yamaha inte ens har ett leveransbesked på ekrarna!!!
Jag hade ju tänkt puttra omkring på revinge med fmck i höst men det ser ju mörkt ut nu!
Jag har hittat ekrar på touring.se men där finns ej modellbetäckningar, enbart storlek på ekrar (nån som vet vilka ekrar det skall vara till min hoj?). Förutom detta dilemma så kan jag inte fixa det själv heller, aldrig bytt däck ens och är jätteosäker på hur man spänner ekrarna rätt.
Alla tips som ger mig hopp om att kunna köra enduro i höst emottages tacksamt!
**uppdatering: touring.se kan heller inte få fram ekrar, verkar vara en generell bristvara!!!
Jag hade ju tänkt puttra omkring på revinge med fmck i höst men det ser ju mörkt ut nu!
Jag har hittat ekrar på touring.se men där finns ej modellbetäckningar, enbart storlek på ekrar (nån som vet vilka ekrar det skall vara till min hoj?). Förutom detta dilemma så kan jag inte fixa det själv heller, aldrig bytt däck ens och är jätteosäker på hur man spänner ekrarna rätt.
Alla tips som ger mig hopp om att kunna köra enduro i höst emottages tacksamt!
**uppdatering: touring.se kan heller inte få fram ekrar, verkar vara en generell bristvara!!!

Last edited: